Dziennik #101/2024 - co można kupić za HDB?

in #polishlast month


Źródło: Pixabay


Dobry wieczór.

Spałam głęboko i budzik w naprawdę przykry sposób wyrwał mnie ze snu. Nie chciało mi się wstawać i jechać do pracy, ale na marudzenie nie było miejsca, ponieważ to ja mam klucze od magazynu dlatego musiałam być pierwsza. Tak też się stało, otworzyłam magazyn bez większych przeszkód.

W pracy było źle jak zawsze ostatnio. Dalej nic mi nie wychodzi i nie widać nadziei na zmianę tego stanu rzeczy. Staram się jak mogę, ale co ja poradzę na to, że jestem tak głupia, że nie mogę tego wszystkiego załapać? Eh. Mieliśmy za to dzisiaj świętowanie, ponieważ była ósma rocznica powstania firmy i z tej okazji był konkurs, a także poczęstunek tortem. Ja za tort podziękowałam, bo byłam tak zestresowana, że chyba bym go nie przełknęła. Ponoć był całkiem smaczny.

Po pracy wróciłam do domu i poszłam się chwilę położyć. Nie wiem co jest z tym dniem, ale jestem naprawdę senna. Tzn. byłam, bo w chwili, kiedy piszę te słowa to spać mi się wcale nie chce jak na złość. Po drzemce ogarnęłam się i pojechałam na miting. Była dzisiaj spikerka [jedna osoba przedstawia swoją drogę do trzeźwienia] i było naprawdę fajnie. Jedna koleżanka przyszła ze złamaną ręką i strasznie jej współczułam. Była na lekach przeciwbólowych, bo ręka złamana ponoć boli niemiłosiernie. Nie wiem, nigdy nie miałam nic złamanego.

Po powrocie do domu zrobiłam zakupy na Allegro za HBD [poradnik]. Kupiłam sobie dwa koncentraty izotoniczne, ponieważ mam wielki problem z piciem wody, a także skarpetki, bo mam ich deficyt. To wszystko dzięki Waszym głosom za co dziękuję. Zamiast 150 zł wydałam 2 zł ze swoich pieniędzy także jak widać warto być tu aktywnym.

I chyba tyle. Nie mam na nic siły, boli mnie głowa i mam wszystkiego dosyć, a jutro znów do pracy i znów niepowodzenia. Rozesłałam dzisiaj kilka CV do pracy dodatkowej, ale nie mam nadziei, że ktokolwiek się odezwie. Zresztą w ogóle nie mam nadziei na nic, dzisiaj taki dzień.

Do jutra.

Sort:  

Po burzy zawsze wychodzi słońce

Hello ataraksja!

It's nice to let you know that your article will take 5th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by polish.hive

You receive 🎖 1.0 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 265 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START