Dziennik #28/2024 - impreza

in #polish4 months ago

Dobry wieczór.

Wstałam dzisiaj przed budzikiem. Trochę mi w tym pomógł mój kudłaty towarzysz ziemskiej niedoli, ponieważ potrzebował się załatwić. Na szczęście wstałam względnie wypoczęta i nie było dla mnie problemem zacząć funkcjonować przed godziną ósmą.

20240128_130648.jpg
Źródło: fotografia własna

Przed 10 przyjechali po mnie rodzice i pojechaliśmy na trzecie urodziny mojej bratanicy. Jak niejednokrotnie na pewno wspominałam nie przepadam za spędami rodzinnymi. Było bardzo dużo dzieci, bardzo głośno i radośnie, a tort był różowy i smaczny. Cieszę się, że impreza trwała tylko dwie godziny, bo to optymalna dawka dzieci. Potem pojechaliśmy jeszcze na obiad, który lekko mówiąc dupy nie urwał.

Po powrocie do domu zabrałam psa na spacer i rozmyślałam o tym jakie auto uda mi się kupić w moim budżecie. Mam nadzieję, że uda się upolować jakiegoś golfa na przykład. Na pewno będę prosić kolegę o pomoc w znalezieniu samochodu, ponieważ kolejny raz nie popełnię tego błędu i nie kupię auta samodzielnie. Kolega podobno też jest dobry w targowaniu się dlatego liczę na to, że z jego pomocą uda się ogarnąć coś fajnego, co będzie jeździło z punktu A do punktu B bez zbędnych atrakcji.

Przygotowałam sobie posiłki na najbliższe dwa dni i jestem w lekkim stresie czy podjadanie w tym tygodniu nie sprawi, że waga mi nie spadnie. A podjadałam dwa razy. Raz ciasto od kolegi, który kończył terapię no i dzisiaj kawałek tortu. Niby nie dużo, ale wiadomo jak to jest jak ktoś ma tendencję do tycia. W nadchodzącym tygodniu postaram się nie podjadać nic, ponieważ w tłusty czwartek na pewno sobie na coś słodkiego pozwolę. Nie jest problemem to, że podjadam tylko problemem jest to, że kiedy to robię to na maxa. Nie umiem zjeść jednego piernika tylko wciągam od razu całą paczkę. I tak jest ze wszystkim. Nic dziwnego, że waga nie spada w takim tempie jakbym sobie życzyła.

Na spacerze z psem udało mi się upolować wolontariuszy WOŚP i za datek wrzucony do puszki otrzymałam serduszko, które wylądowało na smyczy. Z jednej strony jest serduszko, a z drugiej naklejka od naszego weterynarza głosząca dumnie "dzielny pacjent"

20240128_202002.jpg
Źródło: fotografia własna

Wieczór na szczęście już na spokojnie. Spam na czacie, kolacja w postaci ryżu z kurczakiem i Młody Sheldon. Kolejna osoba poleciła mi dzisiaj The Office i chyba to będzie następny serial, który będę oglądać. Oczywiście po skończeniu Sheldona, w którego mam mocną wczutkę. Moja równowaga psychiczna jest nadal zaburzona po spędzie rodzinnym dlatego czuję, że dzisiaj trochę dłużej sobie posiedzę.

Bardzo chciałabym być lepszym kompanem do imprez rodzinnych, a nie zachowywać się jak wypłosz. Niestety nawet jak daję z siebie maxa to wciąż jest za mało. Nie wiem co mam mówić, o czym rozmawiać, siedzę tylko z boku i nic się nie odzywam jak jakiś dzikus. Bardzo chciałabym to zmienić, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Czuję się przez to gorsza. Eh, nie wystarczy tylko nie pić, trzeba wprowadzać zmiany, a to mi nie wychodzi kompletnie. Najgorsze, że przede mną prawdziwe zatrzęsienie imprez, w marcu aż dwie wielkie imprezy, a w kwietniu urodziny chrześniaka. Najchętniej wymiksowałabym się z tego całkowicie i została w domu, ale trzydziestka brata i sześćdziesiątka taty zobowiązują, żeby być. Postaram się bardziej i może nie będzie tak źle. Mam taką nadzieję.

Lecę oglądać Sheldona.

Do jutra!

Sort:  

Congratulations @ataraksja! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Hive Power Up Day - February 1st 2024

Hello ataraksja!

It's nice to let you know that your article will take 12th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by hallmann

You receive 🎖 0.5 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 192 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START