Dzień dobry w Nowym Roku. Kilka słów o tym starym.

in #polish5 months ago

Rodzina

Jestem Mężem wspaniałej Żony i Ojcem wspaniałego Synka, urodzonego w zeszłym roku. Znajomy przy składaniu nam bożonarodzeniowych życzeń powiedział nam: "czego Wam tu życzyć, przecież macie wszystko".
I jestem Bogu wdzięczny za nich, tym bardziej, że 5 lat temu nic nie wskazywało na to, że będę w takim miejscu.

Praca

W poprzednim roku dwukrotnie, z własnej woli składałem wypowiedzenia z pracy. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało, ale postanowiłem w końcu na poważnie zabrać się za znalezienie miejsca pracy, a przede wszystkim niszy zawodowej w której będę mógł funkcjonować przez kolejne lata.
Część mojej historii opisałem tutaj, kolejna część właśnie się toczy, więc mam nadzieję wrócić do niej innym razem.
Wypowiedzenia oznaczały przerwy w pracy, więc mój wynik finansowy z tego roku jest gorszy od poprzednich, niemniej nie słyszałem jeszcze o kimś, kto na starość żałowałby, że za mało pracował. Za to o przypadki żalu z powodu braku czasu dla rodziny są mi znane.

Sport

Nieco ponad 1000 kilometrów na rowerze, kilkanaście przebiegniętych, w tym start w biegu Nałęczów-Sao Paulo 22/23 więcej tutaj.
Od tego roku zmiany, więcej o tym niedługo.

Hive

22 wpisy na własnym profilu plus kilka komentarzy.
Ostatnio miałem taką refleksję, że gdyby wrzucić Hive (wcześniej Steemit) do worka "social media", to ze wszystkich z których korzystałem lub korzystam, dał mi on najwięcej korzyści. Z drugiej strony wcale nie spędziłem na nim najwięcej czasu pomimo niemal sześcioletniej (większej lub mniejszej) aktywności.
Mam nadzieję, że w tym roku ludzie widząc co dzieje się w internecie 2.0 chętniej spojrzą życzliwym okiem na web3 (w tym Hive). I będzie nas tutaj coraz więcej.

Łotwa

Nie było mnie tam dawno, ale nie zniknęła Ona z mojego życia całkowicie.
Miałem pierwszą od kilku lat prezentację na żywo o Łatgalii i napisałem dla "Przeglądu Bałtyckiego" artykuł o łotewskim sukcesie na MŚ w hokeju na lodzie oraz notkę newsową o Grand Prix Łotwy na żużlu.
Mam dużo innych pomysłów wokół tego tematu, ale też inne priorytety w życiu, więc wszystko rozbija się o czas.

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla społeczności #polish

pexels-ivars-4324350.jpg
źródło

Sort:  

Congratulations @brudnopis! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You published more than 90 posts.
Your next target is to reach 100 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Feedback from the January Hive Power Up Day
Announcing the Winners of HiveBuzz's Yearly Author Badge for 2023!
PUD - PUH - PUM - It's all about to Power Up!

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!

Hello brudnopis!

It's nice to let you know that your article will take 13th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by szejq

You receive 🎖 0.7 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 166 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START