[ENG-ESP]Memlimigaj kredoj|Self-Limiting beliefs

in Blogging Challenge3 years ago

When we were children, our parents warned us against taking certain actions. Their best reason was that they failed while trying and so believed everyone may not succeed because they gave their best effort which was enough to justify their claims. Gradually, we started to have some kind of mindset as we listened to their stories of failures. I had at one time wanted to study mechanical engineering, but was discouraged after I was told mechanics end up becoming generator repairers, it was easy for me to believe everything as a child, I trusted every word spoken from an older person. "You can't do this or that" is commonly spoken to African Children by their parents, though with good intentions but they were ignorant of the mental implications.

Kiam ni estis infanoj, niaj gepatroj avertis nin ne fari iujn agojn. Ilia plej bona kialo estis, ke ili malsukcesis provi kaj tial ili kredis, ke ĉiuj eble ne sukcesos, ĉar ili klopodis, kio sufiĉis por pravigi iliajn asertojn. Iom post iom ni ekhavis ian pensmanieron dum ni aŭskultis iliajn malsukcesajn rakontojn. Mi iam volis studi mekanikan inĝenieradon, sed senkuraĝiĝis kiam ili diris al mi, ke me mechananikistoj finas fariĝante generatoraj riparistoj, estis facile por mi kredi ĉion kiel infano, mi fidis ĉiun vorton, kiun diris pli maljuna homo. "Vi ne povas fari ĉi tion aŭ tion", kion iliaj gepatroj kutime diris al afrikaj infanoj, kvankam kun bonaj intencoj, sed sensciaj pri la mensaj implikaĵoj..

img_0.9423301576346536.jpg

Photo source

I have some Self-Limiting beliefs I had held on to in the past, though I have to be able to conquer some, I still find challenges with others. One of such beliefs are You don't need to be hardworking to become rich, that sounds like a lazy guy talk, how I came to hold onto this belief, I really can't say but I drafted this belief from my shallow study of life with people around me. I have seen a man who works tirelessly, yet barely makes enough to last him a week and I have seen a man who does little and sometimes nothing, yet gains enough. This made me lazy, comforting my laziness with the evidence I have on ground. It started like a result gotten from a study, but later became my habit, gradually I hated work, then preferred being lazy. I knew it wasn't working for me but it seems like I was powerless to it. Until recently, I picked up the courage to suppress the idea and to work hard and smart.

Mi havas iujn mem-limigajn kredojn, kiujn mi tenis en la pasinteco, kvankam mi devas povi konkeri iujn, tamen mi trovas defiojn kun aliaj. Unu el tiuj kredoj estas ** Vi ne bezonas pene labori por riĉiĝi **, tio sonas kiel maldiligenta babilado, kiel mi ektenis ĉi tiun kredon, mi ne povas vere diri, sed mi redaktis ĉi tiun kredon de mia supraĵa studo pri vivo.kun la homoj ĉirkaŭ mi. Mi vidis homon, kiu laboras senlace, sed apenaŭ enspezas sufiĉe por semajno kaj mi vidis homon, kiu faras malmulton kaj kelkfoje nenion, sed enspezas sufiĉe. Ĉi tio maldiligentigis min, konsolante mian maldiligentecon per la pruvoj, kiujn mi havas sur la tero. Ĝi komenciĝis kiel rezulto de studo, sed tiam ĝi fariĝis mia kutimo, iom post iom mi malamis laboron, tiam mi preferis maldiligenti. Mi sciis, ke ĝi ne funkcias por mi, sed ŝajnas, ke mi estis senpova. Ĝis antaŭ nelonge mi aranĝis min por subpremi la ideon kaj labori forte kaj inteligente..

Secondly, I believed some persons are better than me, so, if they don't make it, I can't make it. It was like comparing myself to some cadre, judging from how brilliant and more dedicated they were to every business. So, my success rating was always measured against theirs because I assumed they should get the best out of everything based on their level of commitment and intelligence. I realized life doesn't work that way, our level of favor may not necessarily base on our level of intelligence but on our positive declaration and what we attract toward us.

Due, mi kredis, ke ** iuj homoj estas pli bonaj ol mi, do se ili ne sukcesas, mi ne povas fari ĝin **. Ĝi estis kiel kompari min al iu pentraĵo, juĝante laŭ kiom brilaj kaj diligentaj ili estis al ĉiuj kompanioj. Do mia sukcesfrekvenco estis ĉiam komparata al la ilia, ĉar mi supozis, ke ili devas akiri la plej bonan el ĉio surbaze de sia nivelo de devontigo kaj inteligenteco. Mi konsciis, ke la vivo ne funkcias tiel, nia favora nivelo eble ne nepre baziĝas sur nia inteligenta nivelo, sed sur nia pozitiva aserto kaj kion ni allogas al ni mem..

Day 19.

img_0.10893701974928942.jpg