O głosowaniu na witness'ów, konkursach na #polish i wiośnie na Korfu.

in #polish4 years ago (edited)

Gdzie byłam jak mnie nie było?
W sumie to nigdzie ale chorowałam na brak laptopa...

Obserwowałam nasz Steem z komórki, jednak pisać się nie odważyłam - zdecydowanie za mało miejsca! ;)
Za to miałam cały czas otwarte 2 steemowe apki. Ponieważ na partiko od jakiegoś czasu nie przychodzą powiadomienia, ściągnęłam także esteem. Tam z kolei nie znalazłam gdzie pokazuje się siła głosu... Więc korzystałam z obydwóch...

20180314_132706.jpg

W międzyczasie mój laptop podróżował po Grecji, był aż 2 razy w Atenach w naprawie. Raz planowo a drugi raz w ramach gwarancji bo znowu odmówił posłuszeństwa.
Dzisiaj wrócił do domu i działa, więc szybciutko się odzywam. Mam nadzieję że nie przyjechał na nim żaden wirus...

I właśnie wtedy straszne rzeczy działy się na Steem a na Korfu przyszła prawdziwa wiosna. Wierzę, że zagrożenie minęło i że nasi witnessi panują nad sytuacją.
Czy oddaliście już swoje głosy na witnessów? Jesli nie, zróbcie to bezzwłocznie bo to jest na prawdę bardzo ważne.
Kto to jest witnes i na czym polega jego rola na naszej platformie dowiecie się z tego artykułu.

20180314_132646.jpg

Jeśli nie wiecie na kogo głosować, możecie oznaczyć proxy jednego witnessa.

"...Oznacza to, że Wasz proxy zagłosuje za Was na witness a dokładniej Wasze głosy zostaną przyznane tym witness na których zagłosował wybrany przez Was proxy. Jeżeli jest to osoba która ma osiągnięcia na platformie i jest znana na skalę międzynarodową z pewnością zna działalność pozostałych kandydatów lepiej niż my,..."

Źródło: https://busy.org/@grecki-bazar-ewy/proxy-czyli-wybawca-od-glosowania-na-delegatow-steemit-witness

Nie jest tajemnicą, że ja oznaczyłam proxy naszego polskiego witnessa @gtg i wiem że mogę spać spokojnie.

Dlaczego o tym piszę?
Bo wybór witness'ów to bardzo ważna sprawa, przecież nie pozwolimy żeby Steem'em zarządzał ktoś niekompetentny i zielony w te klocki. Ktoś, kto nie docenia naszego zaangażowania i próbuje zniszczyć naszą piaskownicę.

20180328_182007.jpg

Poza tym wydaje mi się, że osoby nowe i mało aktywne nie docierają do wszystkich wpisów. Dlatego postanowiłam przypomnieć sprawę z mojego profilu, może jeszcze ktoś doczyta i zagłosuje.

Przy okazji zachęcam wszystkich do przeglądania całego tagu #polish, wtedy nic Wam nie umknie.
Przypominam również o wszelakich konkursach organizowanych dla naszej społeczności.
Do jutra można zgłaszać wpisy do konkursu @pl-rekodzielo i @pl-travelfeed, może zdążę.
A Wy? Udostępniliście już swoje wpisy na tych tagach?

20180314_132537.jpg

To wielka szkoda, że nasze #polish jest od jakiegoś czasu mało zróżnicowane tematycznie a i ilością wpisów nie powala.
Nie wiem co zrobić z kontem @pl-kuchnia. Czy jest sens je trzymać? Czy jest sens organizować kolejny konkurs kulinarny?

Czas pokaże... A póki co Steem on!

PS: U mnie już prawdziwa wiosna i 20 stopni w cieniu :) Oby nic się nie popsuło ;)

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Ewa, wierzę w Ciebie, że namieszasz w kolejnym konkursie #pl-travelfeed

Chciałabym żeby było więcej "mieszających" :)

Dobra koniunktura nie trwa wiecznie 😉

Piękna wiosna :)

Piękna :) Pozdrawiam wiosennie :)

Być może społeczeństwo potrzebuje konkursu kulinarnego? :)

Oby tak było... :)

Prawie wcale nie wchodzę na Discord ale zostawiłam Ci tam wiadomość. Pozdrawiam serdecznie :)

Odpisałem :)

Więc mam powód żeby tam zajrzeć :)