Любовний терорист

in QUAC4 years ago

images 56.jpeg
Image

Ваше взуття бездоганне
Це пояснює лобзик
Чому ваше серце бездушне
Настільки суворий, як загальний закон

Ваші емоції під замком
Наганяється, як пара в горщику на вугіллі
Але навіть непроникні породи дають дійсно
Звідси моя єдина місія - розблокувати вашу душу

Позбавлений почуттів, як релігійний терорист
Тероризував мою любов беззаперечно
І все-таки я щоденно сповідую, як каноніст
Але вам чуже слово "скоєне"

Почекайте секунду, я єдиний мокрий?
Я маю на увазі занурений у ставок кохання безглуздо!
З такою кількістю стібків на серці
Як не дивно, я все ще плаваю ... щодня

На жаль!
Стріла Амура погано отримала мій орган кохання
Більше не можна зшивати, як розбите скло
Я не повертаюся до свого виробника так безбожно
Скажіть, будь ласка, я не спускаюсь так розкиданий
😭

images 50.jpeg

Sort:  

Downvote: Tag abuse #spanish

Downvote: Tag abuse #spanish

Дам пораду, не використовуйте тег: spanish, коли пишете текст українською, або ж повинно щось бути в тексті про іспанію😉

Пробачте, використовуючи іспанський тег у своєму допі, це помилка

I am sorry using the spanish tag in my post it is an error

Це легко виправити,не можна змінити лише перший тег