Neblbneme s Actifitem moc?

in #cesky5 years ago (edited)

Tak už i @godfish ... Dokonce i já. Exempla trahunt. Příklady táhnou. Všechny příklady. Dobré i špatné. Je Actifit dobrý příklad? Zase... Já si pamatuju, co se psalo... Ale kdo to psal... Jak někdo před půlnocí pobíhal po bytě, aby měl splněn plánovaný počet kroků.

Můj děda sázel celý život sportku. Stále stejná čísla. Až se stal otrokem svých čísel. Děsil se, že je nevsadí a ona vyjdou. A co my? Kdo točíte faucety, víte, že je hodně těch, co Vám dají třeba bonus 1% za každý den, kdy jste otočili. Za 100 dnů máte 100%. Pak stačí jednou vynechat a přijdete o všechna procenta...

A Actifit prý také, když vynecháte denní post, něco sebere. Zatím mě párkrát upvotnul. Zadal jsem si první placený převod AFITů na upvot. (Manipulační poplatek 1 Steem. Snad bude jednorázový...) Uvidím za 120 hodin. Stejně tak mohu uplatnit jen 20 Afitů každých 120 hodin. Jako se Cimrmanovi hromadili v dole horníci, mně (a všem dalším) se budou na kontě hromadit AFITy.

Nevěnuju se tomu moc? Ano. Minimálně na něj zbytečně moc myslím. Musím se přinutit, aby měl u mě stejné postavení jako @c...t a @a...n . Prostě normální článek a pod ním ta červená tabulka... Zítra chci jít fotit do Botanické zahrady v Troji. Tušíte někdo, jak fungují soutěže barevných dní?
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
...

Sort:  

Alright, HAL. I'll go in through the emergency airlock.

Já jsem pro každou špatnost, nejen pro Actifit ;) I když teda zkušenosti s ním zatím nic moc. Až se vydám na nějaký celodenní pochod, dám vědět.

Vynecháním denního postu se snižuje RANK (to je to červené čísilko v pravém horním rohu po přihlášení na actifit.io. Jako katastrofu to však nevidím ;-).

Jo, vidím, že actifitmánie skutečně nabírá na obrátkách, minimálně v #cesky :) Fungování #colorchallenge mi bylo vždy tak trochu záhadou... Myslím, že ten tag už pěkně dlouho nikdo nespravuje. Ale možná se pletu.

You just received a 38.96% upvote from @honestbot, courtesy of @krakonos!
WaveSmall.gif