#0 Idzie nowe

in #polish8 months ago

Rozruch zadziałał. Kilka postów, które w ostatnim czasie mogliście moi Drodzy zauważyć na moim blogu, stanowiło rozgrzewkę do tego co nastąpi. I cóż, czas zabrać się do roboty.

20220809_173530.png

Czego możecie się spodziewać?

Od razu zdradzę - to nie będzie mała przygoda. Przez kolejne 2 lata planuję regularnie zamieszczać tutaj swoje teksty. Będą one trochę bardziej rozbudowane niż poprzednie posty, tak aby dodać pewnej głębi temu czym się chcę z Wami podzielić. Wśród tematów będzie trochę tego co już znacie - rozważania, przemyślenia. Co będzie czego jeszcze nie było? Będę chciał podzielić się recenzjami książek które czytam, wypromować ciekawe inicjatywy i środowiska, a może nawet jakieś opowiadania - sci-fi mnie trochę kusi...

Pomysły które zrodziły mi się w trakcie pisania trzech tekstów z serii Świętej Mitologii ( Saint Sisyphus, Saint Atlas, Saint Prometheus) także będę chciał wykorzystać - chociaż tym razem po polsku, w bardziej rozwiniętej i ustrukturyzowanej formie. Zastanawiam się, czy oparcie tej serii rozważań na Etyce Nikomanichejskiej nie byłoby dobrym pomysłem?

Skąd ta zmiana?

Idę po czerwone! Czyli po polsku, zaczynam swoją drogę do stopnia harcmistrza. Jest to wielowymiarowa próba, która ma mnie rozwinąć tak abym stał się mistrzem harców. Blog to tylko jedno z wielu zadań - jednak ważne dla mnie osobiście, bo zmuszające do regularnego dzielenia się tym, co dzieje się w mojej głowie (a dzieje się sporo). W ramach tego wyzwania, będę prowadził zliczanie postów - dlatego wpisy rozpoczęte od kratki i numerku będą oznaczać te teksty, które wymagały ode mnie czegoś więcej. Teksty, z których za jakiś czas będę się rozliczał przed bardziej doswiadczonymi ode mnie.

Za chwilę wpadnie też pierwszy tekst z tej serii - o tym jak działa demokracja harcerska. Co dalej? Zobaczycie sami - śledźcie uważnie!

Bądźcie czujni, Moi Przyjaciele!

Z błękitnym niebem!

podharcmistrz Michał Ligęza
Sandał