Splinterlands - wygraj jeden z 5 starterów [10$] pod choinkę!

in #polish4 years ago (edited)

Splinterlands to bardzo popularna na Steemie gra, w którą codziennie gra kilka tysięcy graczy.

Dzięki uprzejmości twórców gry, mam do rozdania 5 kodów na darmowe startery, które pozwolą zacząć grę od zera. Grając można zdobywać nowe karty do kolekcji. Karty można zakupić/sprzedać na rynku, gdzie gracze obracają kilkoma tys. $ dziennie.

Zasady konkursu:

  • Tylko konta z reputacją powyżej 40, istniejące minimum miesiąc na Steem i posiadające min. 1 opublikowany post na #polish najpóźniej tydzień temu.
  • Wygrywa pierwsze 5 poprawnych zgłoszeń.
  • Aby zgłosić się do konkursu, odwiedź splinterlands.io , wybierz jedną z kart, która Ci się podoba i napisz o niej w komentarzu do tego posta krótko tłumacząc dlaczego.

Osoby posiadające multikonta, w tym konto już grające, proszone są o wstrzymanie się z udziałem tak, aby zupełnie nowi gracze mogli zasiąść do gry, dzięki!

edit: 5 osób, które spełniły warunki konkursu otrzymały kody na startery, gratulacje!

Sort:  

Jako opiekun #pl-kuchnia wybieram kartę "kucharza" :)
Ciekawe co on dobrego gotuje... aż ślinka cieknie :D ;)

Starter wysłany na steem.chat!

Wow! Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

Najbardziej podoba mi się karta z tym chińskim smokiem. Osobiście lubię smoki i nawet mam tatuaż ze smokiem na ramieniu. Może ta karta byłaby szczęśliwa. Mój typ to SHIN-LO 😉

Posted using Partiko Android

Starter wysłany na discord!

Dzięki bardzo! Działa 😉

Ja wybrałbym kartę Undead Badger to w końcu ta sama rodzina co ja ratel. Łasiciowate rządzą. Szczerze mówiąc DrugWars mi się znudziło i chętnie sprawdziłbym Splinterlands.

Starter wysłany w memo transferu na steem!

Dzięki, juz gram

Najbardziej podoba mi się karta Death Elemental - pierwszy raz spotykam się z takim motywem/pomysłem. Lubię też jej kolor. Pozdrawiam.

Starter wysłany w memo transferu na steem!

Jestem zielony, nie wiem gdzie to jest :)
Jeśli chodzi o wiadomość przy dostaniu 0.001 STEEM to jest pusta

Jest zaszyfrowana :) mozesz ja odczytac jak sie zalogujesz memo key lub master key

Użyłem ten kod i mam dokładnie te same karty które miałem już wcześniej te darmowe.

Serpentine Soldier wydała mi się najciekawszą kartą, głównie pod względem wizualnym, bo nie mam zielonego pojęcia czy to jest mocna karta i czy wybierając ja w pojedynku miałbym szansę z kartami przeciwnika. Opis jest dość enigmatyczny, ale wizualnie ten wąż obrońca prezentuje się doskonale.

Serpentine Soldier.png

Starter wysłany w memo transferu na steem!

Dzięki, już odpalony, nawet wczoraj pograłem troche 😉

Fajnie :)

Your post has been manually curated by FreeVoter Team.You can earn liquid steem by delegating SP to @freevoter !! We are now paying 100% daily earnings and 90% curation reward to our delegators !! Join Discord for more information. Thank you !!

Drogi Mikołaju proszę Cię o starter dla mojego 12letniego syna. Nie moge patrzeć jak gra w jakieś badziewie, a i sam pytał jak zacząć w splinterlands. Nie wiem czy jest taka możliwość jeśli dostałbym i podarował synowi. Pozdrawiam.
Ps. Karta, która mi się podoba to cocatrike😀 szybkość i powala zanim przeciwnik pierdnie przy odpowiednich regułach

!trdo

Posted using Partiko Android

Congratulations @sparkesy43, you successfuly trended the post shared by @rafalski!
@rafalski will receive 0.02092838 TRDO & @sparkesy43 will get 0.01395225 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @rafalski, your post successfully recieved 0.02092838 TRDO from below listed TRENDO callers:

@sparkesy43 earned : 0.01395225 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site