Не знецінюйте день Захисника України

in Team Ukraine4 years ago

Завтра 14 жовтня і вже не перший рік я спостерігаю за вакханалією, котра відбувається в свідомості великої кількості людей. Це і просто реклама в соціальних мережах від магазинів чи кафе, і скріншоти переписок в якихось шкільних чатах із певними пропозиціями, і звичайні коментарі середньостатистичних жителів України.
Все це пов'язане одним фактором, котрий мене обурює та доводить до того, що просто хочеться кричати та запитувати у кожного "ти йолоп?".
Для того, щоб було зрозуміліше напишу декілька дат:

  • 19 листопада - день чоловіків
  • 8 березня - день жінок
  • третя неділя червня - день батька
  • друга неділя травня - день матері
  • 1 червня - день захисту дітей
  • 20 листопада - всесвітній день дітей

І ось, 14 жовтня. Дата, котра в календарі записана, як день Захисника України і котру активно перетворюють в день всіх хлопчиків. Хоча, якщо розібратись, то не кожен чоловік захисник, і не всі захисники чоловіки. І ні, я не є чоловіконенависником, не подумайте. Просто я занадто сильно відчуваю несправедливість.

Photo Source - Andriy Yermolenko

Здавалось би, з таким переліком різних дат, котрі охоплюють і просто чоловіків, і батьків, і жінок, і матерів, і дітей... В нас не мали б перетворювати 14 жовтня в "23фєвраля" дубль два із вітанням кожного хлопчика від маленького до великого, тому що чисто теоретично він може бути захисником. Тоді давайте привітаємо мене із днем космонавта чи хірурга, раптом я ними стану?

В мене є однокласник, котрий дуже посивів практично за рік
Є родич, котрий чудом вибрався з котла
Є брат знайомої, котрий в молодому віці повністю втратив зір

11825785_1115806758433059_3709136173055771201_n.jpg
Photo Source - Andriy Yermolenko

Це тільки ті люди, котрих знаю я особисто, а скільки тих, хто невідомий мені? Скільки тих, хто вже не з нами?
Скільки тих чоловіків та жінок, котрі:

  • Не привітають батьків із ювілеєм весілля?
  • Не почують від власної дитини перших слів, не побачать перших кроків чи випускний, весілля?
  • Скільки тих, хто вже не вип'є пива з друзями переглядаючи черговий футбольний матч?
  • Скільки тих, хто не втілив мрії?
  • Скільки тих, хто прожив зовсім мало?

А ще, скільки тих:

  • Хто щодня піддається небезпеці?
  • Хто проміняв власний комфорт/бізнес/спокійне життя на фронт, просто для того, щоб захистити своїх рідних та нас з вами?
  • Скільки тих, хто втратив кінцівки?
  • Скільки тих, хто сьогодні живе із ПТСР?
  • Скільки тих, хто під час новорічних салютів на підсвідомому рівні шукає де можна заховатись у випадку, якщо це не салют?

А я вам скажу - дуже і дуже багато! І це ті люди, котрим ми маємо бути вдячні за мирне небо, за можливість жити спокійно та відвідувати концерти, театри, дивитись футбол, пити пиво, писати в блог та просто жити без страху.

11825005_1115806845099717_7764837717913375217_n.jpg
Photo Source - Andriy Yermolenko

Тоді чому? Чому на 7 році війни я це розумію, а інші ні? Чому цей день так старанно хочуть змінити? Чому героїчність цих людей хочуть знецінити? Чому? Невже мало різноманітних дат, котрі можна святкувати?
Невже подарувати своєму чоловіку шкарпетки та піну для бриття не можна в інший день? Невже так складно зрозуміти, що серед захисників є жінки?
В мене дуже багато запитань. І дуже велике бажання просто кричати від безвиході.
Сподіваюсь хоч хтось із присутніх тут, прочитає цей допис та зрозуміє його правильно. Зробить висновки, не буде йти за течією та стадом, а у випадку чого просто відмовиться від вітань та подарунків, або не буде самостійно вітати виключно за статевою приналежністю інших та пояснить чий це день насправді. І пояснить, кого потрібно привітати та вшанувати.

Sort:  

Героям Слава!!!

Смерть ворогам! 😈

Congratulations @scrodinger! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 7000 upvotes. Your next target is to reach 8000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Ти так влучно все описав та зауважив. Молодець.

гарно дякую за оцінку 🙃
щоправда, я дівчина 😂 але я вже звикла, що по всім соціальним мережам мене чомусь сприймають інакше. проте, головне все таки в таких випадках доносити суть, а не гендерне питання.

Вибачте будьласка 🌺🌻🌸

Не потрібно вибачатись, все чудово )))

Дякую за допис, не знав за 19 листопада... Тепер, завдяки Вам знаю :)

Я, як три роки тому дізналась за цю дату, так і розповідаю всім навколо та вітаю чоловіків з мого оточення :)


Hey @scrodinger, here is a little bit of BEER from @stranger27 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.