Addictive Game Happy Color // Bağımlılık Yapan Oyun Happy Color

in GEMS4 years ago

_20200717_142239.JPG

Hello friends ...
Let me tell you about an addictive game today. It's such an addiction that you don't understand how time passes.

The name of the game is happy color.
It relaxes you when you're bored and the stress goes away.

There's another benefit. It might be good for distraction. Focus time is getting longer because all your attention is on the game.
If you like Mandala and painting, you should try it.

I wish everyone health

_20200717_142255.JPG

Merhabalar...

Bu oyunu bir ara evde geçirdiğimiz zamanlarda mandala boyarken web versiyonunu merak edip indirmiştim. İndirmez olaymışım 🙈
Bir oyun bu kadar zaman katledebilir.
Bir oyun bu kadar kendinden vazgeçirmez. 🙂

Bağımlılık yapan oyunlardan birisi yani.

_20200717_142315.JPG

Bunun diğer oyunlardan farkı daha masum olması. En azından şiddet içermiyor.
Bilakis özellikle dikkat dağınıklığı olanlara tavsiye ediyorum fakat günlük dozu aşmadan.🙂

Zira dikkatimi toplayacağım diye kimse gözlerinden olmak istemez bence.

_20200717_142329.JPG

İlk başlarda en birinci bağımlısı bendim bu oyunun. Öyle ki zamanın nasıl geçtiği konusunda bir fikrim bile yoktu. Günlük 6 resim tamamlıyordum. Bu 6 resmin her biri en az 80 parçaya ayrılmış oluyor ve tek tek boyuyorsunuz. Sonra benim gözler son noktaya dayanmış olacak ki uzun uzun sinyal vermeye başladı. Herneyse ki şu an kontrollu ilerliyorum. Fakat bırakmak ne mümkün.🙆.

_20200717_142347.JPG

Hele ki bir şeyleri yarım bırakmamak gibi absürt takıntılarınız varsa -misal çayı veya içtiğiniz suyu dibine kadar içmek, başlanılan iş her ne olursa olsun bitirmeden huzur bulamamak gibi - bu oyuna da başladığınızda yarım bırakamıyorsunuz.

Bu yarım bırakmamak işi her ne kadar güzel görünse de aslında bir tür işkence.
-"Amannnn bırak dağınık kalsın " diyemiyorsunuz mesela. 🙂

_20200717_185726.JPG

Herneyse ben günlük dozumu aldım. Bitince de rahatladım. Paylaşmak istedim bazen müthiş kafa dağıtıyor stresliyken, üzgünken, kırgınken her şeyi unutturuveriyor.
Herkese sağlık diliyorum 🙏