Sort:  

Merhaba @thegossip.
Emek vererek güzel paylaşımlar yapıyorsun. Ben beğeniyor ve ilgiyle takip ediyorum ama yeterli desteği alamadığını düşünüyorum. Neden postunu farklı community lerden yayınlamayı düşünmüyorsun? Ocd veya gems te seninkine benzer postlar çok iyi oy alıyor. Bence ingilizcesini de yazarak art, tr, appreciator, neoxian, creativecoin, gems gibi farklı tagları da denemelisin. Eminim çok daha yüksek oylar alırsın.

Merhabalar @maonx
Öncelikle bilgi, ilgi ve yorumunuz için teşekkür ederim. Şimdi farklı bir tagda denedim. Birde bahsettiğiniz taglarda ingilizcesini yazmak şart mıdır. ?

Bildiğim kadarıyla gems topluluğundan yaptığınız paylaşımlar için şart koşulmuyor Ingilizce ama tagları geniş tut bence. Üç tane ile sınırlama kendini. 7 tag yazma hakkın varsa bence hepsini kullan.

Ben bakıyorum mesela benimle aynı kategoride paylaşım yapanlar hangi tagları kullanmış, hangi topluluktan paylaşım yapmış ve ne kadar oylanmış. Ona göre farklı şeyler deniyorum. Umarım emeğinin karşılığını görürsün..