As We Approach The Fall Season Step By Step

in OCD4 years ago (edited)

_20200820_235519.JPG

Hello friends ...

The fall season is slowly making itself felt around here.
Cloudy skies, light rains mark autumn.
And the leaves that fall.

I may be the one who wants the summer to end the most.
Because I don't like the heat
The leaves may fall as autumn comes, but the flowers bloom inside me. I can tell you I love it so much
And the view of Autumn is beautiful.

I wish everyone health

Merhabalar

Sonbahar mevsimi yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı bizim buralarda.

Hafif yağmurlar, bulutlu gökyüzü, serinleyen havalarla geldiğini belli ediyo.
Elbette dökülen yapraklarda sonbaharın gelişinin en büyük kanıtı. 🙂

_20200820_235508.JPG

Yaz ayının bitmesini en çok isteyen ben olabilrim. Çünkü oldum olası sıcağı sevmiyorum. Sonbaharın gelişiyle dışarda yapraklar dökülürken benim iöimde genellikle çiçekler açıyor. Böyle tezat bir durum yaşadığım.🙂🙈

_20200820_235529.JPG

Sıcak havalarda dışarı çıkmamaya özen gösterdiğim gibi kapalı havalarda veya serin havalarda da dışarı çıkmaya özen gösteriyorum.

_20200820_235444.JPG

Yaklaşık 5 aydır uğramadığımız yanıbaşımızdaki park hala canlılığını koruyor.
Havanın her zamanki yakıcı sıcaklığı kaybolmuşken eserin bisikleti ile buluşması diyebilirim. Çünkü sıcağı o da sevmiyor🙂

_20200820_235458.JPG

Herşey gönlünüzce
Herkese sağlık dilerim 🙏