Trliste Liste Günün Seçilen Yazıları 14 Aralık

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, ben küratör @fetch. Bugünden itibaren liste yazılarımıza bu hesapta yer vereceğiz. Listeye girebilmek için Tr Liste Kuralları'nı dikkatlice okumuş ve uyguluyor olmanız gerekmekte. Kuralları dikkatlice okuduysanız ve gönderinizin kurallara uyduğunu düşünüyorsanız #trliste etiketini kullanarak listemize seçilmek için aday olabilirsiniz.

Bugünün seçilen yazıları:

Sort:  

tr to the moon!

but not back :)

Secilen arkadaslari tebrik ederim hayirli olsun ...

Tebrik ediyorum bende bu tür bu platformu bizim adımıza daha güzel hale getirecek her organizasyonun arkasındayım

@intelligencer in içeriğene katılarak şunuda ifade etmek istiyorum.Böyle bir uygulumayla tags listesine Türkçe içerikli yeni bir başlığın ilave olabilme ihtimali bile mutlu ediyor. Bu projenin arkasındaki herkese teşekkür ediyorum.

Secilen arkadaslari tebrik ediyorum guzel yazilari kacirinca buradan takip etmek iyi oluyor

Tebrikler arkadaslar

Tebrikler arkadaşlar.

Seçilen yazıları tebrik ederim

Teşekkür ediyorum trliste ekibine.Daha iyi yazılar yazmaya devam edeceğim fırsat buldukça

TR tagı için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum , ayrıca seçilen yazıları tebrik ederim.

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum.

Çok teşekkürler yazımı seçtiğiniz için. Diğer arkadaşları da tebrik ederim.

Tebrikler başarınızın devamını dilerim.

Tebrikler arkadaslar.

Tebrikler arkadaşlar, paylaşımlara devam.

Seçilen arkadaşları yazılarından dolayı tebrik ederim...

tebrikler
ilk liste hayırlı olsun

Congratulations @trliste! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Arkadaşlar tebrikler :)

This post has received a 0.83 % upvote from @boomerang thanks to: @murattatar

@boomerang distributes 100% of the SBD and up to 80% of the Curation Rewards to STEEM POWER Delegators. If you want to bid for votes or want to delegate SP please read the @boomerang whitepaper.