Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba

in #tr4 years ago (edited)

Yine saat gün aydınlanmaya yakın. Canım yazmak istedi ne yazacağımı pek bilemedim ama başlarsam devamı gelir diye düşündüm. Yaklaşık 1 saat şifremi aradıktan sonra buldum. Steemit i bırakalı 1 yılı geçti. Steemit den sonra ne yaptım peki?

Steemit den gelen para iyice düşmüş çok olmasa da borçlarım var ve beni sıkıntı basıyordu. Arayış içerisindeydim. Sürekli bir website yapma derdindeydim buradan para kazanabileceğimi düşünüyordum çünkü. Araştırırken Pinterest ile tanıştık. Pinterest üzerine website kurdum. Kısa sürede meyve vermeye başladı. Kısa sürede çok olmayan ama beni sıkıntıya sokan o borçtan kurtuldum bir an önce. Sonrasında yıllardır kamp yaptığım kişiler ile yine bir tatile gittik bu sefer kamp değildi bir otelde kalıyorduk. Her şey dahil 4 gece 5 gün bir tatil bize 1000 liraya geldi. Tabi 50 kişilik bir grupla gitmenin zevki başkaydı.

Tatilden sonra artık bir bilgisayar almanın zamanı gelmişti. Yıllardır kullandığım külüstürüme veda ediyorum. İnsanlar windows 10 a geçmiş. Windows 7 kullananları yadırgarken ben hala xp kullanıyordum. Uzun bir araştırmadan sonra Monster da karar kıldım ve siparişimi verdim. Gerçekten çok memmunum. 10 saniye sürmeden açılıyor. Benim külüstürün açma tuşuna basıyordum gidip bir dizi bölümü izleyip geliyordum ancak kendine geliyordu.

Tabi ben bunları yaparken de yıllardır ailemin hayali olan denize yakın bahçesi olan ekip biçeceği toprakla uğraşacağı bir ev hayalı vardı. Durumların biraz düzelmesi biraz da benim desteğim ile İzmir de denize yakın bahçeli güzel bir ev kiraladık. Sürekli kiraladığımız için fiyat bence uygun. İlk başlarda gelmek istemesem de buraya geldiğimde gitmek istemedim.

Artık bu işlerle uğraşıyorsam bari okulunu okuyayım dedim sınava çalışmaya başladım tabi ki her zaman ki istikrarım ile 1 ay çalıştıktan sonra bıraktım. Sınav da pek bir şey beklemiyordum ama sürpiz bir şekilde beklemediğim kadar iyi puan almıştım. Ama malesef istediğim yere puanım yetmedi. Tekrar giricem ay sonunda bakalım hayırlısı.

Asıl yazma sebebim 3 gün evvel babam Ankara ya gitti oradan da Sivasa köye gidecek. Her sene gidip mantar toplarlar. Amca oğlu bir de karavan almış orada 1 hafta dağda kalacaklar. Onlarında zevki o demek ki.

Babam giderken bir de babaannemi bizim yanımıza getirtdi. Normalde babaannem halam gilde kalıyor. Olaylar biraz karışık pek sevmiyorum ben kendisini şahsen. Bir de artık yaşlandı çok duymuyor duyduğunu yanlış anlıyor. Bize haber vermeden dışarı çıkıyor. Bugün kendi başına bize haber vermeden dışarı çıkmış bir de sırt üstü düşmüş bir şey olsa al başına belayı.

Velhasıl babam gittiğinden beri akşam oldu mu içime böyle bir sıkıntı çöküyor ne yapsam geçmiyor. En iyi yazmak dedim. Eskiden de çok yazardım beni rahatlatırdı. Tekrar yazmak gerçekten çok güzel.
Yarın eskisi gibi kendimce güzel hikayelerimi sizinle paylaşacağım. Kimse okumasa da güzel oluyor.

Sevgiyle Sağlıcakla Kalın. Bir delinin yazdıklarını okudunuz.

Şuraya da yaşadığım yerin fotoğraflarını bırakıyorum.

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.55.12 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.34.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.55.11.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.55.11 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.55.12.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.32.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.32 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.32 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.33.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-07 at 04.54.33 (1).jpeg

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c2-turkish topluluk hesabından oy ve reblog almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and reblogged by the @c2-turkish community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Geri dönerek çok doğru bir karar vermişsiniz :) Hiç de deli görünmüyorsunuz hocam. Çok doğal ve samimi bir yazı okuduğumu hissettim. Siz yazın, biz sizi okuruz :)

Çok teşekkür ederim artık düzenli yazmayı planlıyorum :)