Problemy z aplikacją Actifit, kilka słów o paleniu Sports oraz głosie od Actifit.

in #actifit4 years ago

Ostatni mój raport opublikowałem już tydzień temu i w tym samym czasie jakoś wykorzystałem punkty, żeby Actifit podbił mój post. W każdym razie do podbicia mojego posta były jakoś 4 rundy. Najlepsze jest to, że od 3 dni pokazuje mi na portfelu Actifit, że została ostatnia runda. Mam wrażenie, że mimo wszystko Actifit chce podbijać posty, które nie są zbyt stare, a za takie raczej uważa się post, który ma 4 i więcej dni.

No nic, pewnie teraz ten głos otrzymam, bo post będzie w miarę nowy, ale generalnie nie powinno się patrzeć na czas publikacji posta.

Dodatkowo mam ostatnio problemy z aplikacją Actifit, która wyłącza mi się w najmniej oczekiwanym momencie, przez co zazwyczaj te kroki nie są nabijane i zbytnio nie mam co publikować. Niestety też nie chcę co chwilę sprawdzać czy aplikacja działa lub nie. Ustawienia mam wszystkie włączone tak, żeby appka działała zawsze, ale niestety tak nie jest.

Może ktoś jeszcze ma taki problem? Jak to rozwiązać?

Zauważyłem też, że można było doscyć dobrze zarobić na paleniu tokenów Sports w ostatnim tygodniu. W raportach @sports.stats nie pojawiały się tokeny od @sportsvoter przez co te nagrody były wyższe. Wczoraj stwierdziłem, że wyślę 200 tokenów do @null, to może też uda się podwoić ilość. Niestety dzisiaj (jak na złość) się nie udało, bo @steem-eng wysłało 1830000 tokenów do @null przez co otrzymałem tylko 15 tokenów xD

Dobrze, że nie miałem więcej, bo pewnie i więcej bym wysłał. W każdym razie te tokeny i tak są mało warte, więc i strata nie jest duża. W każdym razie widać, że wiele tokenów jest teraz palone
Czy to z biegiem czasu faktycznie wpłynie na cenę Sports? Moim zdaniem nie, ale zobaczymy.

To wszystko na dzisiaj z moich wywodów, do zobaczenia za jakiś czas 😉



3912
Daily Activity

Sort:  

Skoro nie publikowałem to jak Actifit miał dać Ci upvote. Poprzedni post go dostał, więc nawet jak przyjdzie Twoja kolej to czekają, aż coś opublikujesz.

Był aktywny post, teraz dokładnie za chwilę będzie finalizowany, w każdym razie wolą "świeże" podbijać 😁

Posted using Partiko Android

Nie wiem jak z actifit ale wysłałem kilka może kilkanaście dni temu 2000 sports do sportvotera i zniknęły. Z tego co wiem nie tylko ja wysłałem sports żeby otrzymać upvote a nie otrzymałem.

System się psuje albo ktoś jest bardzo pazerny.

Posted using Partiko Android

@baro89 @wzp : @sportsvoter zrezygnował z bota i przeszedł na kurację ręczną. Niby mają zwracać głosy, ale nie jestem przekonany, czy to nastąpi. Też wysłałem 2,5k