Bonus i kichanie na całą dzielnicę

in #actifit4 years ago (edited)

Dzisiaj miałem jeździć 3 godziny. Jeździłem kwadrans dłużej no, ale na końcu wylądowałem na Przymorzu w falowcu także stamtąd trzeba było jeszcze wrócić. Cel był dzisiaj łatwy - 5 zleceń i bonus 100 złotych za kolejne 40 zleceń od 16 stycznia. Łatwizna bo dzisiaj piątek - najlepszy dzień do jeżdżenia.

Dzisiejszy dzień niestety minął mi pod znakiem przeziębienia. Na starcie nie było źle, ale już po godzinie nie mogłem wytrzymać. Ciągłe szukanie chusteczek i kichanie na całą ulicę. Jadąc Kołobrzeską kichałem chyba z dziesięć razy. Tak głośno, porządnie. Dobrze, że nie miałem kontaktu z jedzeniem (wszystko w torebkach).

Zrezygnowałem też z dyżuru w poniedziałek. U nas jest tak, że można zrezygnować trzy dni przed zaplanowaną pracą także udało się. Trzeba tylko było dzisiaj dotrwać do końca.

Co się działo poza tym? Proszę bardzo, już piszę:

I. Pierwsze zlecenie dostałem bardzo szybko bo już w cieniu biurowca w Oliwie. Z meksykańskim jedzeniem miałem jechać do uzdrowiska Sopot. Na przeziębienie w sam raz - pomyślałem sobie. Byłem sporo przed czasem. Nie mogłem przez 2 minuty wyjść z terenu budynku. Nie było żadnego przycisku otwierającego furtkę. Może był wewnątrz domu. Musiałem zadzwonić znowu do klienta.

II. Chciałem zrobić zdjęcie dachów Sopotu, ale dostałem od razu polecenie by w 16 minut wrócić do Oliwy. Żeby dorwali mnie aż tu? Musiał być chyba duży ruch. Drugie zlecenie do biurowców na Arkońskiej.

III. Od razu polecenie by jechać do opóźnionego o 3 minuty lokalu hinduskiego. Tam się okazało, że jeszcze go robią. Hmm dziwne. Kurs po tej samej dzielnicy do Małej Warszawy. Trochę tu pobłądziłem (ok 3 minuty). Tam chyba każda ulica ma blok 3A...

IV. Od razu miałem jechać do najbliższej burgerowni a stamtąd za falowiec na Przymorzu do nowego klienta. Kichałem niemiłosiernie i się obawiałem żebym nie nakichał na klienta. Udało się, ale to był najgorszy czas jeśli chodzi o przeziębienie.

V. Od razu (piątek = duży ruch) skierowało mnie do innej burgerowni i z 3 burgerami jechałem na ul. Krynicką. Niby nowy klient, ale firma dobrze mi znana. Koledzy pewnie przesłali mu zaproszenie i tak ma on 15 złotych taniej. W sumie wszyscy zyskują zniżki.


Biała ściana wygląda lepiej niż korowa reklama butów, która była tu wcześniej

VI. Po raz pierwszy dzisiaj miałem kwadrans na odpoczynek. Usiadłem w sklepie w Realu (teraz to już Auchan). Obok mnie siedział, jak usłyszałem, dawny mechanik żużlowca Zenona Plecha. Dostałem polecenie by w 10 minut dojechać do centrum Oliwy. Nieosiągalne, no ale spóźniłem się tylko jakieś 3 minuty. Restauracja ukraińska - kelner chwalił nas, że tak dużo zamówień mają przez nas. Tak dużo, że aż brakło im naszych torebek i jechałem z torebką żółtej konkurencji. Kurs bliski i mam go świeżo w pamięci bo byłem tam przedwczoraj.

VII. Do końca pracy ok 25 minut, ale zawołało mnie jeszczcze do restauracji meksykańskiej, w której dzisiaj byłem już 2 razy. J muszę ich dzisiaj pochwalić (Piniata). Jedzenie zawsze mieli na czas. Dzięki temu u klientów też byłem przed czasem. Tu 8 minut szybciej niż to było w planie.

VIII. Do końca pracy już chyba tylko 5 minut, no ale jeszcze przez ten czas muszę przyjmować zlecenia. A byłem tak blisko domu...No i przyszło. Z burgerem jechałem do falowca (bloku) na ul. Jagiellońskiej (dawna Lumumby). To drugi najdłuższy falowiec w Gdańsku. Ma około 600 metrów długości.


Winda zatrzymywała się tylko na piętrach nieparzystych. Ciekawe.

Na koniec pracy miałem piękny widok na morze i pagórki Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego.



15811
Cycling

Opera Zdjęcie_2020-02-07_173852_docs.google.com.png

Opera Zdjęcie_2020-02-07_173523_www.strava.com.png

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 69.85 AFIT tokens for your effort in reaching 15811 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.83% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L1
+ 10 % AFIT
Thanks to your friend @browery

Boosts increased your AFIT earnings by 6.3500 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

 4 years ago  Reveal Comment