14 do 3

in #actifit4 years ago (edited)

Na początek kilka zdjęć:

Dolny Wrzeszcz zza okna
Klatka schodowa na Kochanowskiego


W tle stocznia


Biurowiec Wave w budowie

Dzisiaj też jeździłem w przerwie prawdziwej pracy. Rano zająłem się korespondencją i po wysłaniu kilku maili włączyłem aplikację Wolt. Po ok. 10-15 minutach dostałem polecenie jechania do meksykańskiej restauracji a z tym jedzeniem pojechałem do biurowców. W sumie krótki kurs i wszystko blisko domu. Po zleceniu wróciłem do domu i kończyłem wysyłanie maili i dzwonienie.

Po godzinie znowu włączyłem aplikację. Po 20 minutach dostałem zlecenie. Musiałem się pospieszyć bo miałem dojechać do tajskiej restauracji w 3 minuty. Nieosiągalne. Spóźniłem się 2 minuty. Z jedzeniem jechałem aż za Zaspę do biura nieruchomości. Biuro się przeniosło z Chrobrego na Grudziądzką także minutę szukałem tej nowej lokalizacji. W biurze jak zwykle zapracowani i w papierach lub przy telefonie. Jeżdżenie rowerem jest przyjemniejsze...


Dzisiaj testowałem nową zabawkę - odbiornik GPS Garmin Etrex. W pracy kuriera się nie przydaje, na wycieczki może być OK. Nie mogę dojść do ładu z rzepami i uchwytem. Pasuje mi na ramę, ale lepiej by było mieć takie urządzenie na kierownicy. Z drugiej strony najwygodniej by było mieć to gdzieś przy rękawie tak by nie było trzeba pamiętać o odczepianiu tego cennego urządzenia.

Mimo że byłem tak daleko od restauracji to na ul. Leszczyńskich dostałem zlecenie do Dolnego Wrzeszcza. Celem była jedna z kilku cukierni. Wiadomo - dzisiaj tłusty czwartek. W kawiarni-cukierni mieli duży ruch i jedzenie wydali mi prawie 10 minut później. Przez to u klientki też byłem spóźniony.

W cukierni-kawiarni ruch był duży. Policzyłem sobie i wśród 17 klientów było tylko 3 facetów. Dzień kobiet normalnie - wszystkiego najlepszego ;)

Opera Zdjęcie_2020-02-20_170318_docs.google.com.png

Ze słodkościami jechałem na Strzyżę do domku. Fajnie, że pani wyszło do mnie. Gdy po dostarczeniu jedzenia znowu zacząłem się bawić Garminem to dostałem zlecenie by wracać do Dolnego Wrzeszcza.

Pojechałem po rosół i drugie danie. Z rosołem i z zupami trzeba uważać by wylać zawartości. Folie i zgrzewane zamknięcia nie zawsze działają. Z rosołem miałem jechać nie do klienta, ale do baru sushi. Niby fajnie bo podwójne zlecenie, ale jednak trasa byłą niekorzystna dla rosołu. Po drodze mnóstwo krótkich brukowanych uliczek, a kierunek wymuszał jazdę po takiej słabej nawierzchni. Sam dojazd do klienta też pełen torów (kolejowe i tramwajowe) czyli czekała mnie uważna jazda i częste wstawanie z siodełka.

Opera Zdjęcie_2020-02-20_170122_www.jonathanokeeffe.com.png

Trochę pobłądziłem w klatce schodowej klienta. Ludzie są jednak uczciwi bo Pan nr 1 przyznał że nic nie zamawiał. Klient okazał się być "youtubowym nałogowcem". Wyszedł do mnie oglądając filmik. O tempora o mores!

Do kolejnego klienta za to musiałem dzwonić bo nie działał telefon. Kolejno przeprowadził mnie przz wszystkie zasieki i przyciski. Polecam tego allegrowicza, dobry kontakt telefoniczny. Znaczy.. klienta wolt.

Stąd wracałem do domu. We Wrzeszczu wyłączyłem aplikację bo zatęskniłem za domem.

Aha, z dobrych wiadomości to wczoraj dostałem napiwek 5 zł. Pojawił się w aplikacji już po wrzuceniu tekstu na stronę. Mała rzecz a cieszy.



13367
Cycling

Sort:  

Ja zapomniałem o odczepieniu swojego Edge 1030 raz i jak złodziej ukradł rower z piwnicy to razem z Garminem. Gdybym go jak zwykle odpiął i odłożył obok na półkę gdzie trzymam inne "graty" do roweru to pewnie by go nie wziął. Wśród tych "gratów" na półce leżała action camera Garmina i została na miejscu.
Z tego co sprawdziłem to on ma mocowanie inne niż standardowe Edge, które jest bardzo łatwo przyczepić i odczepić.

Jako tako sprawdza się na ramie, ale muszę to coś jeszcze przetestować na jakiejś wycieczce rowerowej. Tyle, że teraz od wycieczek wolę jeździć na wycieczki z pudłem i kapkę zarobić

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 65.45 AFIT tokens for your effort in reaching 13367 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 1.00% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L1
+ 10 % AFIT
Thanks to your friend @browery

Boosts increased your AFIT earnings by 5.9500 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial