Kamyk - Fantazje (original song)

in #artzone4 years ago

Hey. Here's my new polish song called "Fantazje". I wanted to try myself in a new genre. I'm still looking for my own style. This one is about finding a common language with other person. This person is trying to hide all the problems inside and you know it. You feel something more and you want to give her a helping hand.

Hej. Zapraszam do przesłuchania nowej piosenki pt. "Fantazje". Spróbowałem swoich sił w trochę innym klimacie. Staram się próbować różnych gatunków. Tym samym jestem coraz bliżej w odnalezieniu swojego własnego stylu. Miłego dnia!

Lyrics/Tekst
Powiedz mi czy to sen, kiedy obok budzisz mnie,
Bez Ciebie jest jak we mgle, nie ukrywam, że jest źle,
Może chce za dużo, mam na myśli tylko Ciebie,
Czuje zapach twoich perfum, czy też oszukuję siebie,
Oczy jak ocean, potrafisz ukryć intencje,
Uwielbiam twe tajemnice, sprawiają, że chce cię więcej,
Poszukuję klucza, zrozumieć twoje metody,
Kiedy znajdę ten właściwy, ty wymieniasz go na nowy,

Proszę nie patrz w tył, nie trać na to sił,
Stwórzmy nowy świat, będzie pełen wad,
Naprawimy je, będzie jak we śnie,
Choć ten jeden raz, proszę uwierz w nas

Proszę nie patrz w tył, nie trać na to sił,
Stwórzmy nowy świat, będzie pełen wad,
Naprawimy je, będzie jak we śnie,
Choć ten jeden raz, proszę uwierz w nas

Świeże dziary masz na rękach, opowiedz mi coś nowego,
Kiedy tworzysz swoją sztukę, masz na myśli coś mrocznego,
Nie wahaj się, ja wysłucham Twojej każdej opowieści,
Wiem, że nikt cię nie rozumie, dla nich w głowie się nie mieści,
Podziwiam cię za coś więcej niż tylko twoją urodę,
Myślisz inaczej niż reszta, szukasz prawdy, nie ugodę
Wiesz, że uwielbiam gdy mówisz, twoje wizje zaskakują,
Sądzisz, że to coś zwykłego, wyjątkowość pokazują

Proszę nie patrz w tył, nie trać na to sił,
Stwórzmy nowy świat, będzie pełen wad,
Naprawimy je, będzie jak we śnie,
Choć ten jeden raz, proszę uwierz w nas

Proszę nie patrz w tył, nie trać na to sił,
Stwórzmy nowy świat, będzie pełen wad,
Naprawimy je, będzie jak we śnie,
Choć ten jeden raz, proszę uwierz w nas

Nawet jeśli zabłądzimy, nasza więź nas poprowadzi,
Gramy według własnych zasad, utworzymy nowe ślady
Błądzisz myślami po świecie, ja zwiedzę go razem z tobą,
I mogę zostawić wszystko, przy mnie zawsze jesteś sobą

Proszę nie patrz w tył, nie trać na to sił,
Stwórzmy nowy świat, będzie pełen wad,
Naprawimy je, będzie jak we śnie,
Choć ten jeden raz, proszę uwierz w nas