Steem kullanıcılarına gelen ByteBall airdrop'undan yararlanma

in #byteball6 years ago (edited)

bball.jpeg

Selamlar,

Dün Byteball ekibi Steem kullanıcıları için bir airdrop duyurdu. Ben başarıyla sistemi test ettim ve byte'larımı aldım. :) Sanırım Türkçe yazan olmadı hiç, dolayısıyla ufak bir özet geçeceğim.

Kurallar ve ödüller

Herhangi bir STEEM hesabınızın olması yeterli. Reputation (Itibar) puanınıza göre ödül şekilleniyor. Tablo şu şekilde:

Itibar puanıToplam airdrop
30-40$10
40-50$20
50-60$40
60-70$80
70+$160

Adımlar

  1. Bu adresten işletim sisteminize uygun olan wallet'ı indirin.

  2. İlk aşamada iki seçenek çıkacak. O kısımda sadece "keep data relevant to you" seçeneğini seçin, aksi taktirde wallet'ın ilk açılışı çok uzun sürecektir.

  3. Bu aşamada wallet hazır, "receive" butonuna tıklayın, orada adresiniz olacak. O adresi bu yazıya yorum olarak yazın, airdrop'u kullanmanız için gereken 60000 byte'ı size transfer edeceğim.

  4. Transferi aldıktan sonra wallet üzerinden "chat" butonuna tıklayın, ve "Steem attestation bot"u bulun. Bota byteball adresinizi yapıştırın. Size bir SteemConnect bağlantısı verecek. Oradan yetki verdiğinizde sistem sizin gerçekten hangi STEEM kullanıcısı olduğunuzu doğrulayacak ve işlem tamam. Birkaç dakika içinde coin'leriniz geçer.

Not: Yoğunluktan dolayı sistemde sıkıntılar olabiliyor. Dün gece sıkıntı vardı, ben bu sabah sıkıntısız claim ettim coin'leri.

Edit: Gönderdiğim 60000 byte sonucu benim referal'ım ile sisteme girmiş oluyorsunuz ve ben de bir miktar bonus kazanıyorum.

Sort:  
There are 2 pages
Pages

Merhaba adresim:

2ASAGTGKDN73ECTPROHLXP6KWTLDRANQ

gönderildi.

AZ32JU3JRWN7UX637SDALPCKI5ARV6AJ

Şimdiden Teşekkürler

:) NOEQ35GIJ3HPLRJDZZ2WYC2TKRB7F7XQ
teşekkürler

gönderildi.

QBUQM6HNS5MKVTYTDLWL6OKWH64CIYJX
Devam ediyorsa bende alabilirim

Merhaba @emrebeyler. Bana da yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

5GON5MCC7F6QUFYLBEAMPLIR4ARXR57Y

acaba bana da yardım etme şansınız var mı :)

72KWOWMYM3RFNMYS6WHKFTCBHGJAO2VK

gönderildi.

çok teşekkürler :)

bana da yardım edersen sevinirim

IIW56SKYPUQZG3UOK7IKNPRQO7BMWVBP

teşekkürler

gönderdim.

selam
benim işletim sistemi 32 bit ama program 64 bit için ne yapa bilirim
telefondan hal ettim şimdiden teşekkürler
R5WNZPAGRHS5HU5PQ2HUFX3LC2JUSSLF

Günaydınlar 49000 bytes lazım DFOHA3B565P3DYF6YAF65UB6UHODEHJZ

Selamlar, cüzdanı aşağıya bıraktım. Teşekkürler böyle bir hizmet için :)

PJQ6QUE5KPWVYCI5KWJZTZNBLURMA366

Hocam göndermiş olmam lazım, göndermiş miyim?

Evet ama şöyle görünüyor. 0,16$. Yukarıdaki bilgilendirme yazısında itibar puanlarına göre değişiyordu sanırım değeri?
Ekran Alıntısı.JPG

Steem hesabı doğrulama işini yaptın mı hocam?

evet yaptım. birazdan gelir muhtemelen. gelmezse haber ederim :)

YDU4ZIXJW2BNSQ3VTKCSWQGWYMWNJ3J6.
Tesekkurler!

Eline sağlık üstad, duymayan yoktur herhalde. Duyanlarımız duymayanlara anlatsın bari. 😀

haberdar ettiğiniz için teşekkürler :)

Hocam ben android olarak indirdim. Şimdi neyi yorum olarak yazacagım?
Cüzdan adresi diyor bu mu? :)
2ORLYXNTRO5UNTOHOBTLRQXFXB5QTHIR

Aynen, bu. 60000 bytes gönderdim. 3-5 dakikaya onaylanır, ondan sonra kalan adımlara devam edebilirsiniz. :)

Teşekkürler.
172,152,544 bytes geldi. Hocam şimdi bu byte'ların bir değeri var mı? Nasıl başka yerlere çekeceğiz?

Var :) bittrex üzerinden başka kripto paralara çevirebilirsiniz.

NI2AZPWFIMJKUEXDYVLHSGGZ3LCKAK7W

kolay gelsin. teşekkürler

birde bota adres yazın demişsiniz. cüzdan adresimi yoksa steemit adresimi yazılacak?

Gönderdim. Ilk aşamada bu Byteball adresinizi yazacaksınız.

teşekkür ederim

Thanks in advance :)
UGFQJVY6BIO2UQN7SEWGMHFDM7P2RSKD

OEEG5KNBTIXPOHS6P2LNFA2IXK7V2PWN

Sanırım adres bu :)

Doğrudur, gönderdim.

PUDIEI6FEGVELV6TFJEFPTSD3232HRVG

Eyvallah Emre beyciğim :)

gönderildi. :)

Teşekkürler abi.

TPP2ZX3CR4BZ73OKRZYPU7TFINRN7NU5

gönderildi.

hani bana hani bana abey :D TXCM2EESE6VLBKHGFRFPU7TIOW6KOV3P

gonderdim :D

EyvALLAH <3 :)

4BDMBYOWM2UCR2TF7UMNBUITJKQBY3AY

Teşekürler 👍

gonderdim :)

@emrebeyler hocam, bu koinler nakite çevirme konusunda birşeyler biliyorsanız paylaşsanız iyi olur açıkçası. Birçok kişinin merak ettiği bir konu da bu. :D

Bittrex üzerinden deposit yaptım, çalışıyor :) ordan btcye çevrilebilir.

İyi vallahi, bende bittrex hesabı yok. Açar açmaz kullansam bir sorun olur mu?

Verification yaparsanız sorun olmaz.

Ben de isterim :)
67L5ZABNH6ZBCG7LCCP5UWYBBJ2WXXE6

32V6RCLLGPJRJBT2TAT33WHGCXQ47DQF #TFGC

SNA5TWGOIWTBSM7YM7HBR6CW45LJ46YB

şimdiden teşekkürler :)

gönderdim.

NN4N2O7NN6KFJNHOZMHG4CBN4AYGKZK2

selam abi nasılsın

JBOQJASG35NVWNLZPA5U2VGY5KOWBBC6 hocam bunu istiyorsun sanirim

aynen, gönderdim.

ben bota yapıştırdım fakat steemconnect bağlantısı açılmadı :D

yoğunluktan dolayı, bot bazen cevap veremiyor, ya da geç cevap veriyor. Sanırım yine bozuldu, ara ara tekrar deneyin.

OIOG5MB7HPZSD5DNP2YTB7DUGF2GFZ5V

gönderildi.

XVPIJSVHPJZJ7AU274TLLBT4MR5TVRIV

gonderildi

O5DU5H662PX6733IYIB4ELHZHSFGZHRR

abim gösterdi ama doğru mu yaptım bilmiyorum :)

XRRGXH6NX6DGYXU74DERLYPLBESJ2OXJ sanirim adres bu

"Bota adresinizi yapıştırın" derken hangi adres hocam ? nerde bu adres ? affedin yeniyim bulamadımç

Byteball adresiniz hocam. Buraya yorum olarak attığınız adres.

RECLLBHBMBFNPGEQDWHLL6XXFZNSIDA6
tesekkurler emre beyler 😇

gonderildi

tesekkur ederım :)

Merhaba hocam bir de ben el atayım şu işe :)
SMKH66R6KM6GVCFSFAXJATPYBBJEJ4GV

Y5MPVWWWZOSWEEWLCZK6T4NILDTJZQEA
Wallet'ımızın başındayız...

gonderildi.

0JSCRDEINJ4BIJLZS7PYYTXCE7GCSWUQC sonunda başardım sanırım.

adress valid değil diyor hocam.

tesekkurler

KU4GLNQATJLBNLTBKDX63QYQ3D6NRUK3

gonderildi

tesekkur ediyorum

JEDZYC2HMGDBIDQKG3XSTXUSHMCBK725 bu olsa gerek -.-
veya bu KNVQRSYI3LJ2TGTIKLULACMMSNUS46R5

gonderdim

Çok sağ olun hocam. Yeni yeni öğreniyoruz.)

R2DBT3YGQY5W5J57EQ7D37II6OXKONTZ

Cüzdan adresim buyrun

TIGUKHZJFFR4VGNN63R5PLK5BLVTTZVN

teşekkürler

abi seviliyosun
ZAHYOZD44R6FRJ76XKZOJNQ62N36NL3B

yolladim.

eyvallah abi teşekkürler

LKMZIX7U37XPPYH625GI3LUUXSRRMPOL

Beklemedeyiz :)

gönderildi.

Benimkinde de ters birşeyler var sanırım :)

IVB6EUNVJWBOCECCEAO4WHIBAITHVSNL

done.

Teşekkürler

GERN57X7XNIKLDBZMT25IX5GYLN65LAD

Sanırım bu :)

gönderildi.

teşekkür ederim

byteball: SMCL6PTIFVI53LYSXZPPDS5YWVTKQFQU
Bu mudur hocam?
Şimdiden teşekkür ederim

VH5YEJVNJGRBQ7AIRPOFSVLWTFT3CGY7 hocam buraya tekrar yollar misiniz ? dogrusu bu olsa gerek. simdi cözdüm olayi =) sag olun

Merhabalar ve teşekkürler !
VN3MRCQFIY6S34HXLIRVDR2GGDTWCPNF

Teşekkürler şimdiden.
YHGCRFA2HELONIEHRQKPXX54SZQTIECI

gönderdim

Buyrun Üstat, şimdiden teşekkür ederim. :)

4VYYFGQ4ZBCIS3WB6EEXV2MWCC2ONUII

gönderdim

There are 2 pages
Pages