6 Aralık Türk Sanat Müziği Günü Sohbeti

in #cch2 years ago

Bir süredir özel günler konusunda takılı kaldım. Özel günlere özgü davranışlar geliştiriyorum. Örneğin; uzun zamandır Türk Sanat Müziği dinlememiştim. Bursa'da ve müziğin kalbinde olmama rağmen. Bu arada, Zeki Müren ve Müzeyyen Senar gibi isimlerin Bursalı olduğunu biliyorsunuz. Bu açıdan benim için ayrı bir öneme sahip isimler... Aynı sokaklarda koştuğumuz için kendilerine daha bir ayrı önem veriyorum. Elbette çok kıymetli sanatçılar olduğunu daima hatırlıyorum. ​Bu önemli günü ise TRT Arşiv sayesinde hatırladım.

6 Aralık Türk Sanat Müziği Günü

Dünya çapında bilinen ve kutlanan evrensel günlerden ziyade, kendi günlerimizi oluşturmanın önemini çok özel buluyorum. Zeki Müren'in doğum günü gibi özel bir olayı ise başka bir özel güne vermeyi anlamlı buluyoum. Denk mi geldi? Yoksa bilinçli olarak mu kurgulandı? Bunu tam olarak bilmiyorum. Ancak güzel bir tesadüf diyelim :)

Özel günü, sosyal medya aracılığıyla öğrendiğim için sizleri sosyal medya bağlantılarına boğuyor olabilir miyim? Burayı iyice twitter ve youtube karışımı olan facebook'a benzetmiş olabilirim. Ancak müzikleri bizzat ana sayfalarından paylaşmaya dikkat ettim. Uzun vadeli kullanım için tercih edilebilecek bir başlık olacak.

Eğer Zeki Müren dinlemeyi seviyorsanız sizinle ortak bir noktamız var demektir. Kimi zaman, Türk Sanat Müziği dinleyerek uzaklara bakmak isteyebilirsiniz. Nedensizce aklınıza gelebilir. Günümüz ise bu özellikleri hatırlamak ve hatırlatmak üzere kurgulanmıştır. Çoğu zaman hayatın mücadelesine daldığımız için birçok özel sanatçıyı ve mükemmel müzikleri unutabiliyoruz. Zaman zaman ise hatırlamak gerektiğini anlıyoruz.

Sizlerin gününü de kutluyorum. Sizleri müziğin sesi ile selamlıyorum. Eğer sevdiğiniz ve dinlediğiniz sanatçılar varsa onları da paylaşabilirsiniz. Yeni müzikler keşfedebilirsek ne mutlu bize :)

Sort:  

Çok güzel bir paylaşım olmuş. Bilgilendirme ve müzik ziyafeti için teşekkürler 🙏

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 35000 upvotes.
Your next target is to reach 36000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Dear @denizcakmak,

Do you mind supporting the HiveBuzz proposal for 2022 so our team can continue its work next year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

We wish you a Happy New Year!

Müzik ile birlikte postunuzu keyifle okudum. Bize hatırlattığınız için teşekkür ederim. Saygıyla anıyoruz