Galata Kulesi'nden İstanbul'a Bir Bakış

in #cch2 years ago

Özellikle pandemi döneminden bir süre önce burada düzenli olarak yazıyordum. Pandemi döneminde ise neredeyse her günüm burada geçiyordu. Steem ve hive karışıklığına hiç girmeyeceğim. İkisini de aşağı yukarı olarak aynı biçimde görüyorum. Biraz orada, biraz burada yazdık. Hatta koronavirüs döneminde, koronavirüs belirtileri konusunda sıkça paylaşımlarda bulunuyorduk. Geçmiş konulara bakınca, nasıl bir dönemden geçtiğimizi daha iyi anlıyorum.

O dönemde uzun uzun hislerimden bahsediyordum. Kısıtlı zamanlarda dışarı çıkabiliyordum. Amatör fotoğrafçılıktan iyice uzaklaşmıştım. Ancak artık daha çok fotoğraf paylaşmaya çalışacağım.

fotoğraf

Galata Kulesi'ne ilk defa çıkmıştım. Yüzlerce defa gördüğüm bir kulenin üstünden, İstanbul'a bakmak keyif vericiydi. Sekiz katlı olduğunu da ekleyelim. Elbette çıkarken asansör kullanılıyor. İnerken ise dar ve kısa merdivenlerden geçiliyor. Eğer daha önceden kuleye çıkmadıysanız, kesinlikle tavsiye ederim.

Galata Kulesi hakkında her yerden bilgi alabilirsiniz. Ancak kültür portalını tavsiye edebilirim.

Uzaktan çekilen kule fotoğraflarını bilirsiniz. Kuleyi kadraja alarak muhteşem fotoğraflar yakalayabilirsiniz. Buna rağmen, tepeden bakıldığında ise daha doğal bir coğrafyayı görebilirsiniz. Yukarıdan bakıldığında, her şey olduğu gibi görünmektedir. Abartı olan hiçbir şey ortalıkta yoktur. Doğal bir güzellik insanı karşılamaktadır. İstanbul'un güzelliği hissedilmektedir.

Konum: Galata Kulesi Müzesi, İstanbul

Pexels üzerinde bulunan fotoğraflarımı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Blog sitelerinizde ve içeriklerinizde fotoğraflarımı görmek beni çok mutlu eder. Telifsizdir.

Sort:  

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 42000 upvotes.
Your next target is to reach 43000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

We have finished upgrading our website
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

İstanbul Bursa'ya çok yakın bir şehir ama hiç detaylı gezemedim ve galata kulesine çıkmadık. Nasip bir gün gidersem tavsiyeniz dinleyeceğim. Güzel fotoğraf. 👍

Kesinlikle tavsiye ederim. İstanbul gezmek için çok güzel bir şehir. Her yeri tarih ve manzara...

Merhaba, uzun zamandır görünmüyordun, hoş geldin. Istanbul'da yaşamama rağmen Galata kulesine hiç çıkmadım, önünde çok uzun kuyruk oluyor :)

fark edilmek hoşuma gitti :) çok teşekkür ederim. Arada bir dönüş provası yapıyorum. ancak hep bir şeyler çıkıyor. 2023'e saklıyorum kendimi...

Evet, özellikle çoğu turist oluyor. İstanbul'da yaşayanlar, nedense pek ilgi göstermiyor. Üzerlerinde bir yorgunluk olduğundan da olabilir. Beklersiniz ancak değer :) Tavsiye ederim. Yarım saatliğine soyutlanabilirsiniz dünyadan.

Dear @denizcakmak, we need your help!

The Hivebuzz proposal already got an important support from the community. However, it lost its funding few days ago and only needs a few more HP to get funded again.

May we ask you to support it so our team can continue its work this year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

Your support would be really helpful and you could make the difference! Thank you!

Just wanted to pass and thank you for your regular upvotes !PIZZA

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@svanbo(2/5) tipped @denizcakmak (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!