I mistr tesař se utne..

in #cesky6 years ago

Onehdá jsem se tady holedbal, jak dobrý kuchař jsem, tedy alespoň jsem zmínil, že vaření patří mezi mé velké záliby. Tak včera tedy dostala má kuchařská duše pěkně po papuli. Dítě se kašičky nedočkalo, páč tatínek spálil brambory....

IMG_20180518_204047.jpg

A proč? Protože tatínek už má své nejlepší roky za sebou a hlava mu funguje tak na 20% a on pořád ne a ne, se tomu přizpůsobit. Kdybych se měl krátce popsat, jsem takovej ten "hodnej blbec", když mě někdo o něco požádá, jen těžko dokážu říct ne. Prý to má co do činění se znameními zvěrokruhu, říkala nedávno sestra..Ryby jsou prý předurčeny k tomu pomáhat až krev stříká (rozuměj i proti vůli chudáků, co vůbec pomoc nechtějí) a až do roztrhání vlastního těla.

Takže, co jsem dělal, když se miláčkův oběd pálil na kamnech? Sekal jsem trávu ve vnitrobloku! Ano, mohl by to dělat náš 100 letý předseda SVJ, který to dělal až do letoška, ale to by nemohl jít kolem Superman v mém těle, který se neohroženě vrhá pomoci všem bližním v nouzi! (Abych se dobrovolně nepřihlásil do představenstva SVJ, musel jsem si prsty lámat pod lavicí..naštěstí tuhle funkci už jsem dříve jinde zastával a vědomí toho, jak nesmírně nevděčná pozice to je, mě zachránilo před dalším sebeobětováním se:-) )

Jsem vážně nepoučitelný naposledy jsem vtiskl lístek se svým telefonním číslem téměř imobilní sousedce se slovy, ať klidně zavolá kdykoli, když bude potřebovat skočit nakoupit..Jenže ona se vážně tvářila tak nešťastně...až potom, co mé číslo třímala vítězoslavně v tlapě, zmínila, že má dceru, která se o ní stará, jen dneska se zdržela v práci...ach jo...no, už volala dvakrát:-))

Moje žena nemá pro mé počínání příliš mnoho pochopení, tedy spíš nedostatečně obdivuje mou ušlechtilost, rozhodně ani zdaleka ne tak, jak bych si zasloužil. Nechápe, že ona je v porovnání se sousedkou ještě mladá kost a do obchodu si může skočit sama!

Každopádně nářky manželky za celou dobu nezabraly tak dobře, jako ta kašička, spálená ještě v podobě brambor. Začínám vážně přemýšlet nad tím, že bych možná mohl být v rozdávání sebe sama o něco málo střídmější. Jsem zvědav, jak se své samovýzvě postavím:-) Hezký víkend všem!

Sort:  

Se spálením jídla i s prací ve výboru SVJ mám své zkušenosti.

To je tak, když člověk dělá 50 věcí najednou a není ženská:-)

Do nedávna jsem na tom byl podobně;-). Už jsem se naučil, že když pomůžu hlavně sobě, pomůžu tak i ostatním ;-)

Prý na všem negativním, se má najít něco pozitivního. Fotka je to pěkná. Jsou tam krásné obrazce. Stačí oříznout, aby bylo vidět jen dno. A dát to do #artzone ... ;-) ... Můj první pohled totiž padl právě na ty zajímavé obrazce od brambor. Až potom na celý hrnec a nakonec na tvé řádky.. ;-)

Naposledy se mi vznítil obsah pánvičky.

Potom jsem si stanovil jasné pravidlo. Jakmile je něco na sporáku, tak se nevzdaluji z kuchyně. Max. do vedlejší místnosti a to nechávám dveře dokořán, abych hned první příznak cítil.

Congratulations @belahejna! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!