Pel-mel

in #cesky4 years ago (edited)

Lonerobot

  • Mě vyplatil. Ještě než chtěli k verifikaci složit 10 usd, bylo podmínkou dát tam 5 usd z vlastní kapsy, aby měl člověk povolen withdrawal (při depozitu 5 usd to je tuším 15 usd denně k výběru), tak jsem to tam hodil hned zkraje, když se všichni ještě zdráhali tam něco poslat a dnes jsem skrz Ripple svých 5 usd dostal zpátky. Trvalo to asi hodinu, takže pohoda. Teď už je mi to svým způsobem jedno, jak to dopadne. Nic v tom nemám a další peníze (byť symbolický) do toho posílat neplánuju. Nechám tam točit ten bonus 20 usd, co rozdávali a nějak to dopadne. Předpokládám, že časem se bude zvedat limit pro výběry, aby byl projekt schopnej existovat. Jestli je to scam nebo ne, je mi celkem jedno, ono se koneckonců někdy dá vydělat i na Ponziho schématu, když je v tom člověk včas a uvědomuje si rizika.

Hive

  • V souvislosti s tím mě napadlo, že bych tu celkem uvítal, kdyby se daly zobrazovat články podle aktivity. Chtěl jsem totiž původně napsat jen komentář k článku @ritxi nebo @pavelsku, ale pak mi došlo, že by si toho ostatní nemuseli všimnout, což je těžce na pytel. Zpětně mi dochází, že jsem mohl všechny zúčastněný v komentáři označit, ale pořád je to takový nešikovný. V komunitě asi můžu předpokládám k tomuhle účelu použít "trending", nebo "hot" ale ruku na srdce, kdo to dělá?! Na sociálních sítích to často funguje tak, že co člověk olajkoval, nebo okomentoval se mu primárně zobrazuje nahoře, (přičemž si samozřejmě může zvolit i jiný řazení příspěvků) a dostává upozornění kdykoliv, kdy někdo stejnej příspěvek okomentuje (i když nereaguje přímo na mě). Jak jsem na to zvyklej, tak bych to celkem uvítal i tady, protože mám rád přehled. :) Chápu ale, že pro někoho by to mohlo bejt matoucí (zvlášť když se na sociálních sítích nepohybuje, nebo pohybuje zřídka). Jenže takhle jsem nucen de facto reagovat článkem, kterej jsem původně ani nechtěl psát a ruku na srdce, nepovažuju ho ani za příliš hodnotnej (což je teda věc čistě subjektivní)...

Drug wars

  • Když už jsem se takhle rozepsal, tak proč nezmínit naše Drogový války. Hraju to, jak mi to přijde pod ruku. Koukal jsem, že cena šla do kytek, @petrvl psal něco o tom, že Hightouch se teď věnuje jiným věcem. Asi tím ještě nějakou dobu budu "ztrácet čas" a uvidim. Minimálně to byla chvíli zábava a nějakej ten steem/hive jsem z toho taky dostal, takže mě to nějak netrápí. Koukal jsem, že @tazi to zase zapnul a předběhnul mě v žebříčku, tak si s ním asi chvíli pozávodim o vyšší místo v žebříčku. :) Mimochodem koukám, že jsme v žebříčku gangů pořád na prvním místě, což je celkem s podivem vzhledem k tomu, jak na to dlabeme. :)
    1.png

Závěr

  • Závěrem bych chtěl říct, že jsem si sám sobě dal slib, že na ten náš Úl pošlu od září alespoň 1 příspěvek týdně. Když ne, sám sebe "postrestám" tím, že na marketu koupim xy hive (o čísle ještě uvažuju, tak mi můžete dát tip do komentářů) a uzamknu je do HP.
Sort:  

:) no na DW taky dlabu když dám v průměru 4 joby za den tak je to hodně... :)

takovejch 100 HP

hmmm jako že 100, to už je řádnej trest, když si představim, že to tady na měsíc vychladim! Jako mám to tady rád, ale nevim jestli tomu zase tolik věřim. Motivace by to ale byla :D

Je to plus mínus pětikilo... riziko hrozící 4x měsíčně... má to bejt motivační :)
A když to vychladíš na měsíc tak to máš za 2k :) to zas není taková hrůza, ale už je to motivační... plus si vem výnos +-12% takže i je to takové spoření... krom toho by jsi tuhle iniciativu mohl nějak anouncovat nějakým postem celé komunitě on by se někdo přidal... třeba nějakej čelinž o odměnu na čtvrt roku nebo něco :)

No hrůza to není, ale obětuj Bitcoin za dvojku ve prospěch Hive :D

Není to špatnej nápad, takovýho @womic by to třeba mohlo rozhejbat, což? :)

no to pravě btc rozhodně neobětuj... musel by jsi si posílat nový prachy na burzu :)

No stejně to bude jako bych to bral z "bétécéčka" :) když dva litry nalejt do krypta, tak ze 100 případů si 99krát vyberu btc. Takže to stejně beru tak, že budu chudší o nějaký satoshi, protože to je primární měna pro mě. Proto se tak jako zdráhám tý dvojky :D

no tak vtom případě tě to bude stát víc... třeba tedy nakoupit BTC a ktomu 100HIVE :D

Na DW celkem dlabu, jen jsem teď občas pustil job... ;) Tak budeme tejden soutěžit o 20. rank a pak to vypnem, ne? ;)

Jinak jde o to, jak hodně se chceš trestat... Já bych to viděl na pětinásobek toho, co bys za post udržil na autorské odměně ;)

Tak jdem do dvacítky jo? :) beru

Ten trest je samozřejmě v nadsázce. Jde spíš o to v každým případě jednou týdně přispět nějakou energií v nějaký formě :)

...tak aspoň pade (ten trest :D)

@tipu curate

Tak já to tady pak zprůměruju a uvidim, co mi vyjde :D

Edit: Jestli někdo napíše 10 000, tak jsem v řiti

Hive - přehled o reakcích:
vyzkoušej HiveBot na diskordu. Někdy kolem dubna jsem o tom psal článek v jednom ze svých přehledů. Jde tam nastavit spoustu oznámení.

Já do toho Lonerobota nic neposlal svýho takže sem, asi skončil, no co už, zase tak moc času mi to nevzalo.

Congratulations @bodie7! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 13000 upvotes. Your next target is to reach 14000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Feedback from the September 1st Hive Power Up Day