Predátor v kleci / Animal in a cage

in #cesky3 years ago (edited)

Přemýšleli jste někdy jak se cítí predátor v kleci? Já nikdy, až doposud. Číhám z okna ven a závistivě vrčím. Chci rozbít klec a utéct, avšak pokud se mi to podaří můžu být pro některé smrtelná a pro jiné jen nebezpečná.

Všichni mě kdysi odsuzovali “až to budeš mít v rodině, uvěříš mi, že to není sranda”.

Do teď tomu, co mě drží v kleci nevěřím. Ačkoliv jsem dodržovala vše co jsem mohla, jsem zavřená v kleci. Proč to tak je? Byla jsem ve špatný čas na špatném místě. Stačí aby kolega kýchl na otce a ten mě s matkou zavřel do klece. Ačkoliv bývám více jak polovinu měsíce jinde, tentokrát mi to načasovaní nevyšlo.

Jsem tu, v kleci o velikosti 18m2 a čekám, než mě někdo osvobodí a vypustí do volné přírody, tam kam patřím. Je těžké žít aktivní život a poté být uzavřená v krychli a moct pozorovat z dálky, jak jsou jiní volní.

156825863_279269843821926_2456901450607001842_n.jpg

Nicméně asi jsem již pochopila, oč se snaží ochránci zvířat.

Omlouvám se za shodu náhod s posledním příspěvkem, akorát jsem upgradovala na vyšší lvl. Už nejsem uzavřena v oblasti o velikosti 1 700 km² ale v 18m2.

Eng:
Have you ever wondered how a animal feels in a cage? I never, until now. I lurk out the window and growl enviously. I want to break the cage and run away, but if I do it, I can be deadly to some or dangerous to others.

Everyone once condemned me "when you have it in your family, you'll believe me it's not funny."

Until now, I don't believe what keeps me in the cage. Even thougt i followed everything I could, I am locked in a cage. Why is it like this? I was in the wrong place at the wrong time. All to do is let a colleague sneeze at my father, and he locked my mother and me in a cage. Although I live elsewhere for more than half a month, this time the timing didn't work out.

I'm here, in a cage of 18 m2, I'm enviously waiting for someone to set me free and release me into the wild, where I belong. It is difficult to live an active life and then be locked in a cube and be able to observe from a distance how free others are.

However, I probably already understand what animal rights activists are trying to do.

Sort:  

Řekl bych, že karanténa...
Tak vždycky může být hůř. Zkus si lehnout na záda a třeba jen čtyři hodiny nehnutě ležet. Mysli si, že máš v ruce zavedenou kapačku. K posteli se dej mísu. Nemusíš ji nutně používat. Jen to vědomí, že tam je, kdybys potřebovala...
A po čtyřech hodinách vyskoč. Jak Ti bude těch 18 m2 připadat najednou velkých. A chůze od stěny ke stěně, není to vlastně báječný pohyb?

Chápu jak je to myšleno a děkuji.
Není to dávno, co jsem ležela s kanylou a s minimálním pohybem v nemocnici, ale vidím v tom jeden rozdíl. Tehdy mi něco bylo, tehdy jsem se léčila se závažnou věcí. Tentokrát mi ale nic není, jsem jen "oběť" bezohledného zachování otcova kolegy a špatného načasovaní. Možná je nutné podotknout, že s otcem netrávím čas. Pokud 2h/měsíčně, tak to bude hodně, proto mě to možná tolik svým způsobem štve. Ale chápu, vždy může být hůř a musí se to brát z pozitivní stránky.
Každopádně i tehdy v nemocnici jsem se koukala do dálky z okna a chtěla jsem ven.

Takže děkuji za další uvědomění a pokusím se to brát pozitivně!

Kdysi jeden můj kolega, byl to extrémní magor, si o dovolené platil za týdenní pobyt ve tmě atd. Mimo jiné si platil i nějakého buddhistického guru, který ho učil žít pomalu. A to tím způsobem, aby dva metry dlouhou cestu šel celý den. Aby se seznámil s každým mravencem, s každým kouskem jehličí...
Jeden politický vězeň mi zase vyprávěl, že půl roku v samovazbě se pořád díval z okna na jednu taškovou střechu a každý den přepočítával tašky.
Prostě člověk se umí zabavit...

Congratulations @chilliez! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.
You received more than 10 HP as payout for your posts and comments.
Your next payout target is 50 HP.
The unit is Hive Power equivalent because your rewards can be split into HP and HBD

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day
Hive Tour Update - Financial stages

máš na okně kliku ? seber se vztyč na všechny prostředníček 🖕 a dojed tady budeš taky v karanténě 😷

Ani nevíš jak moc bych chtěla utéct! Hlavně u Vás bych se zabavila!😅 tam je furt co na práci :D