You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chili crop - Úroda chili

in #cesky6 years ago

:-D Osobně je neznám, ale určitě jsou to sympaťáci :-) Myslel jsem papričky z Mexika obecně ;-)

Bude upozorněn jen autor toho komentáře, u kterého klikneš na reply, ostatní větve diskuze jdou mimo, pokud se nepletu.

Sort:  

Jsme! :D

Papriček se ti teda urodilo, vypadají úžasně :) Já zrovna před pár dny ochutnal u kamaráda čerstvě sklizené zelené habanero a musím říct, že i přes intenzivní mexický trénink jsem měl co dělat :D Byla to fakt síla. Tipoval jsem to tak na 200,000 Scovillů :)

Díky. :-) To věřím, to jsi musel hořet :-)

Habanera tuším mívají 200 - 300 tis SHU.
Loni jsem jednu spořádal a jeden poznatek byl... Nedá, ale opravdu nedá se zapíjet pivem. Dobrou hodinu po požití byla chuť piva tak nechutně sladká s divným ocasem... ;)