Jak mi nejde škudlení...

in #cesky2 years ago


Tak například včera... Babička i děda měli nedávno svátek. Tak jsem jim jel s tátou předat dárky. Vezl jsem jim taky ukázat vysvědčení...

Když jedeme za dědečkem a babičkou, to mi se cestou vždycky stavíme v IKEA. Protože to máme při cestě a já si tam dám dopolední svačinu. Dva hotdogy a nekonečný studený nápoj. Když je horko, tak i zmrzlinu. Není to zdravé, ale jednou za 14 dnů...

A když už jsme v IKEA, stavíme se v dětském koutku. Tam vždycky dostanu jeden škudlík. Tátovi chodí na mail "Škudlíkova akademie". Jednou za měsíc si vyplním kvíz. A protože jsou tam otázky pro mrňata, tak je to snadné, a já za správně vyplněný kvíz dostanu dalších pět škudlíků.

A za dvanáct škudlíků je Kramig... Já už mám doma sedm pand. Bořivoje, Hippa, Placku, Placičku, Kramiga, Pidiho a Pidipidiho. Ale Kramig nutně potřebuje dvojče... Myslím, že investice do pand se dlouhodbě vyplatí. A taky s nimi se všemi spím v posteli.

No, tak jsem odevzdal vyplněný kvíz. Dostal jsem šest škudlíků. A nic. Kramig je vyprodaný. Nová zásoba přijde až 25.7. Že prý bylo vysvědčení a rodiče dětem kupovali za škudlíky pandy. Tak to chápu... Ale já měl taky vysvědčení!

Aspoň že ty hotdogy a nekonečný nápoj...

A nebo předevčírem... To jsme byli ve Valdštejnském paláci. Pro Valdštejnovu minci. To je zas jiná akce...

Na místech z letáčku si můžete nechat dát razítko. Když máte razítka tři, tak máte dostat zadarmo Valdštejnovu minci.

Je tam i stanoviště Valdštejnský palác v Praze. Tak jsme tam teda byli. Protože dvě razítka už jsme si přinesli z Jičína.

No, a nedostali jsme taky nic. Ani razítko, ani minci. Protože to razítko prý dává Pragotourism a ne Senát. A Pragotourism tam nikde nebyl...

Tak jsme si aspoň prošli ten palác... On je o weekendu otevřený, to se tam neschůzuje. A je to zadarmo. A táta před každým bezpečnostním rámem vytahuje potvrzení o tom, že má kardiostimulátor a že nesmí do bezpečnostního rámu. A obsluha většinou neví, o co jde, tak se někam volá... A je to legrace.

No, palác je to hezký. Hlavně zahrada. Nebyli jsme tam prvně. Mně se líbí francouzské zahrady. To anglické jsou celé takové nepořádné. Mám rád pořádek. Teda když si ho nemusím dělat...

Ale já bych tu zahradu ani palác nechtěl. Musí to být hrozně drahé na provoz.

Byla tam spousta turistů, většinou cizinců. Nerozuměl jsme jim. Táta říkal, že mluví hlavně polsky. Tak snad se nám ty památky zaplatí, když sem nalákají ty turisty. Ale táta říká, že jich je pořád málo, desetina těch, co byli před covidem a před válkou na Ukrajině.

Nevím, co si táta vymyslel na dnešek, ale doufám zas nebudu zklamaný, že se to tentokrát podaří.

Sort:  

!CATtip 1 CAT

your tip of 1 CAT towards @kraki was sent successfully

!WINE


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINEX With @kraki.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.167


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

$WINE


Congratulations, @jjprac You Successfully Shared 0.100 WINEX With @kraki.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.257


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Congratulations @kraki! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 500 replies.
Your next target is to reach 600 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

!hivebits

Success! You mined .9 HBIT & the user you replied to received .1 HBIT on your behalf. mine | wallet | market | tools | discord | subscribe | <>< daily

Vote to name the smallest HBIT unit. Voting ends Tuesday, 7/12. Vote now.