Můj arzenál a moje další zábavy

in #cesky2 years ago

20211024_135917.jpg
Měl jsem teď být někde jinde. Ale napřed bylo špatně mně, potom mamince, tak jsme zase nikam neodjeli. Ale už je mi o dost líp, a tak můžu vymyslet článek.

Chci se pochlubit svým arsenálem. Mám spolužáka, ani ne moc kamaráda, kterému rodiče nechtějí kupovat žádné hračky, které připomínají zbraně. Protože válka a zabíjení lidí je špatně.

Dobře, to je pravda. Ale ten spolužák si s námi stejně hraje. A když si hrajeme nějakou bojovku, tak má místo zbraně klacek. Tak to je úplně stejné, ne?

Ale z těch mých hraček se dá i něco vystřelit. A to je větší zábava. Ale když se z nich něco vystřelí venku, tak dá zase dost práce to něco najít. Takže nejraději si hrajeme na střílení v bytech. Ale to tam nesmějí být žádní rodiče. Protože ti naše hry nemají rádi. Protože při hře děláme hluk a nepořádek.

Nejmodernější jsou teď zbraně NERF. Ty mám dvě. Dělají se i na motor na baterky. Ale já mám raději ty natahovací. U těch baterka při bitvě nedojde.

Moje nejúčinnější "zbraň" z obrázku je kuše. Má sílu. Vystřeluje gumové přísavky. Na deset metrů se mi střela přicucne na nějaký hladký povrch. Kdybych si na střelu vepředu nalepil kamínek, kousek skla, nebo hřebík, měl bych opravdu nebezpečnou zbraň.

Přemýšlím o tom, ale neudělám to. Nemám proč. Vlastně to není hračka. Na obale bylo napsáno, že to je tréninková pomůcka.

Táta vzpomínal, že měl jako dítě taky nejrůznější pistolky. Ale už neví, kam přišly.

Já myslím, že takové hračky měl každý, když byl kluk. Ale ať se ptám kteréhokoliv dospělého, jestli je ještě má, tak nemá. A taky neví, kde skončily...

No jo. Ale teď ke mně návštěvy stejně nemůžou. Protože jsem asi infekční. Když jsem nakazil maminku... Tudíž si nemám s kým po sobě střílet. Taky nemůžu pořád jen sedět na PC, tabletu a telefonu. Pořád to ani mě nebaví. A máma mě pořád posílá, abych si četl. No, ale to se taky nedá pořád.

Tak si teda budu skládat puzzle. Není to pro mě zvlášť velká zábava. Ale když jsem nemocný, tak občas proč ne. Tohle má 500 dílků. Tak jestlipak zítra ukážu fotku, kde bude složené...

20211024_153401.jpg

Sort:  

!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@kraki, you've been given LUV from @zirky.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/1)


Hey @kraki, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Jsem zvědav na finální obrázek. Ani si neprozradil, co tam má být.

!BEER !LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@kraki, you've been given LUV from @xlisto.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/3)

Když už se chlubíme těmi arzenály... Někdo své hračky odloží, někdo si pořídí vyšší level.

IMG_20211028_121402.jpg

Kdyby tě to zajímalo, tak za určitých podmínek (na střelnici pod dohledem instruktora) smíš z opravdové zbraně střílet už od 1O let.

Vystřelil jsem si párkrát ze vzduchovky. To už bylo dávno. Nedokázal jsem ji natáhnout. Musel mi nabíjet táta.
Vzpomínám si, že na mě byla těžká a po pár výstřelech mě to přestalo bavit. Doma nic takovéhleho nemáme. Myslím, že to ani nepotřebujeme.

Vlastně já to taky nepotřebuju. Ale svoboda spočívá i v tom, že nemáš jen věci, které potřebuješ, ale můžeš mít i věci, které chceš (a nemusíš mít věci, které nechceš).