"Armor project" for a ten-year-old son / Projekt Brnění pro desetiletého syna (II.) ...

in #cesky3 years ago (edited)

postupuje hlemýždím tempem. Ale přeci. Upřímně, mám rámcovou představu, jak asi. Ale bude se to ještě vyvíjet... Takže tohle je zatím moje představa, "nasucho" naskládaná, nepřipevněná.
P1130129.JPG
Důležitou roli hraje materiál. Ten máme zadarmo.
P1130130.JPG
Ano. Tetrapak. Syn v tom nechce šermovat, ale doma se do toho obléknout a hrát si... A já měl tuhle představu někdy začátkem 90.let, když se přestalo prodávat v umělohmotných pytlících a objevil se právě tenhle materiál. Jestli by z toho ta šupinová zbroj šla... Ale bylo mi tenkrát hodně přes dvacet, tak už mi to už přišlo praštěné... A proto svou představu realizuje až teď.

Co dál? Původně jsem uvažoval našít na tričko. Ale to by byla pekelně piplavá práce... Spíš vezmu dvě rozstřižené nohavice za starých džínů. Nějak je zapošiju po stranách... V ruce... Stroj nemám. A na ty nohavice plátky tetrapaku přidrátkuju. To bude zadní a přední "plát".

Přes ramena spojím "pláty" pruhem látky. Do boků dám nějaké tkalounky... S takovou představou do toho jdu. Ale je to práce pokus-omyl.

Nemám žádný časový plán. Jak se mi chce, tak o tom přemýšlímn, případně něco přidělám. Možná budu hotov za týden, možná na Vánoce. Syna to stříhání taky moc nebaví. A celkem to fláká. No, je po mně... Já na takovouhle práci taky moc precizní nejsem...

krakia.png

Sort:  

S tím tričkem to není úplně špatná idea. Akorát místo šití bych použil sekundové lepidlo nebo chemoprén.
Nebo sešívačku.

image.png

Nemám tak dlouhou sešívačku. Kdybych ji koupil, hrozilo by, že ji použiji jednou... Mám tavnou pistoli. Tetrapak a látka.... Nevím. Nápad se bude vyvíjet. Díky za námět.

Nešlo by místo stříhání použít nějakou kovovou "vykrajovačku"? Jako když se vyrábí linecké cukroví...

Jen můj pohled člověka co fakt nemá rád repetitivní manuální práci...

No , užij si to😃

Možná že by to udržela i kapka tavného lepidla. Každopádně pokud bys lepil, tak ten materiál bude obtížně lepitelný, chtělo by to zbavit hladkého povrchu, zdrsnit.

Sešívačka není marný nápad. Lepení tavnou pistolí moc vhodné není protože to pak bude hodně tuhé. Místo sešívačky si někde pujč sponkovačku.
!WINE

P.S. Pokud máš dvě sešívačky, tak máš vyhráno :-). Z jedné použiješ sponky a z druhé "uzavírací" podložku.

Pěkná piplačka
!BEER


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Trochu bych se bál, že se ty drátky pootáčí a nebude to úplně ono. Asi lepší než lepidlo, ale musí se to provést pořádně :)

Tohle vymyšlené mám. Uvidíme, jak to bude dopadat v praxi.