Článek mimo řadu, propagace #blurt

in #cesky3 years ago

Před nějakým týdnem jsem se dostal přes @jjprac zase k #blurt -u. Tak sem nahodím zkušenosti, které jsem získal. Pamatujete, nepamatujete? Blurt, to je klon Steemitu... Oddělil se forkem. Dostali jsme hromadu blurtíků... Naložili jsme s nimi různě. Já je prodal. (Díky, @phortun !)

Mám už takovou (možná blbou) vlastnost, že se ohlížím zpátky. Tak jsme se podíval, co je tam nového. Tak asi nejdůležitější je kurs. Můžete mě zkontrolovat, nebo mi můžete věřit, že kurs je asi 0,0028 USD za blurt. ( https://coinmarketcap.com/currencies/blurt/ ) Denně se prodá asi za 100 USD.

Tak jsem se teda podíval na pár Vašich účtů. Namátkou @petrvl 20707 blurtů (necelých 60 dolarů), @godfish 3796 blurtů (asi 10 USD), @xlisto 2733, @bucipuci 622 ... A tak dál a tak podobně. Zkontrolujte si to. Samozřejmě, chce-li se Vám.

Co s nimi? Já tam neměl nic. @jjprac mi poslal 25 blurtíků. Delegoval jsem je na @tomoyan
a blurtíky se sypou... Denně 0.01 blurt. Jenomže já chci @jjprac jeho blurty vrátit... Což bych měl tímto tempem zpátky za 250 dnů... Takže tam dávám článečky. Dělám si reklamu https://blurt.blog/cesky/@krakonos/glory-to-the-decimal-system (Kdo se tam přes Blurt přihlásí, může mi dát hlas... Přístupy jsou stejné, jako u Steemitu. Celé to funguje jako Steemit/Hive.)

Tu síť někdo zjevně čte. Nebo využívá k "bohatnutí". I když nezavoláte robota, nějaký ten blurt Vám přistane. Ale proč si toho robota nezavolat, že? Můžete
https://blurtblock.herokuapp.com/blurt/upvote/ Nefunguje vždycky. Každých 20 hodin Vás "upvotne" cca 20-25 blurty. Polovina je Vaše.
a současně lze i
http://droida.ch/blurt/ Jenomže pokud si voláte @droida i na hlášení Actifitu, tak to nejde. Buď na Blurtu, nebo na Hive/Steemitu. Oboje současně byste zřejmě museli z různých IP adres. Což já nedělám. Droida také přijímá delegace v blurtících. Ale nestudoval jsem to. @jjprac mi doporučil něco jiného. Mimochodem. @jjprac zanechává na Blurtu českou stopu... https://blurtblock.herokuapp.com/blurt/leaderboard/

Tolik asi k Blurtu. A tak se koukám na Steemit. Je nelogický. Steem je dnes za 0.365 . A SBD za 5.98 ... Nechápu. Ale kromě zisků si tam užívám i jinou věc. Někdy majitel řetězce restaurací předá na stará kolena řetězec dědicům... A otevře si hospůdku. Tam realisuje, co nemohl ve velkém. Vlástně si užívá. A já si teď užívám se 150 steemy, z nichž jsem 140 delegoval. Též na radu @jjprac . Na @tipu . Nese mi to cca 35% p.a.

Na Hive jsem půldelfín. Na Steemitu malá čudla. Skoro jsem ten pocit zapomněl. Tak tam taky semo tamo něco napíšu, nebo dám fotky. To spíš.

Jo a přísahal bych, že ráno byl chvíli HBD na savings za 10% p.a. ... Pak to zas spadlo na 7% p.a. Svědkové mají jistě nějakou politiku, které neroumím. (Že , @tazi )Ale myslím, že zdaleka ne všichni svědkové. Že to v podstatě kormidluje pár jedinců. Tak snad to vedou a povedou dobře. My můžeme kontrolovat jen tím, že přejdeme jinam. Což by byl hodně ztrárový byznys.

vcela-pr.png

Obávám se, že dnes napíšu ještě jeden článek o motýlech střední Ameriky... Protože se dnes hodlám důsledně nehýbat a actifití hlášení tak nebude.

kraki-a.png

Sort:  

Vůbec nevím o co jde. Na steem jsem se připojil těsně před forkem na HIVE. Tak se mě blur asi netýká. Kouknu na steem-engine. Jestli to ještě funguje. Taky mi tam stále běží nějaký autovote a delegace. Vůbec netuším jak to tam teď vypadá.
!LUV
!BEER

LUV

Connect

Trade


@krakonos, you've been given LUV from @zirky.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares (1/3)

Vidím, že na Steemitu jsu už byl. Blurk : https://blurtwallet.com/@zirky/transfers Stejné heslo jako na Steemit.

A pro jistotu dřív fungovalo https://steem-engine.com/ Teď už nefunguje. Teď funguje https://steem-engine.net/

Na steem-engine jsem se teď díval. Blur jsem tam nenašel

Blurt není na Steem-Engine. Když ho chceš prodat, musíš ho převést na nějakou burzu.

Tak jsem delegoval cca 100 síly. Jestli to k něčemu bude, nevím....

Mohl bych se podívat, ale postaru se zeptám. Na Steemitu, nebo na Blurtu?

Na Blurtu. Na Steemitu mám TipU

Pro delegaci na Blurt jsem použil tip z tvého příspěvku : tomoyan

Sorry, out of BEER, please retry later...

Sotva stíhám tady na Hive :-). Odložím to na důchod :-D

Nyní vidím 10% p.a.
Na to, abych já toto ovlivnil, na to jsem malý svědek... Spíš takový svědeček ;)
Připomeň mi někdy, abych o tom napsal...

Delfín je od 5 tis. HP, takže jsi skoro double delfín ;)

Jo, hodně tlustej delfín jsem... Jak se pohybuju na Steemitu, Hive a teď i na Blurtu, tak z těch číslíček blbnu a názvů blbnu.

lol tak to teda taky ten blurt deleguju... přes sto procent za rok :D lol

Je otázka, jaká bude za rok cena. Tu Ti negarantuju...

Blurt se liší od Steemitu / Hive taky maličkými poplatky za transakce. S vrácením Blurtů si nedělej hlavu, ber to jak dárek ;)

Jsem "bohatší" než Ty. Zítra Ti je vrátím i s úrokem...

Vidím, že tě nepřesvědčím. Tak ti tedy děkuji.

Vůbec jsem netušil o něčem takovém. Když jsem si otevřel tu stránku. podle toho smajlíka jsem si vzpomněl, že už minimálně jednou nahlédl.
Prozatím odkládám na neurčito.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @xlisto.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Také nevím o co jde 😆 v životě jsem o tom neslyšel ale zkusím ti dát hlas

I když jsi o tom neslyšel... Podívej se, zavirované to není.
https://blurtwallet.com/@womic/transfers
Nevím, jak mi cheš dát hlas.