Dotaz na Binance

in #cesky3 years ago (edited)

Nahromadil se mi takový žebrácký poklad... Pár milionů satoshi, pár tisíc dogecoinů a nějaké ty litoshi atd... Co s tím?

Kde jsou ty krásné časy, kdy existoval Arbolet. Tam se jednu dobu daly poslat koruny z korunového účtu, převézt je na bitcoin, zhodnotit a vrátit zpátky v korunách. Daly se tam posílat i ty BTC z faucetů, převádět na koruny a posílat zpět na účet.

Přes Arblolet jsem řešil všechny svoje faucety. To bylo v roce 2015. Nakoupil jsem v květnu za 2000 USD nějaké zlomky BTC a v listopadu téhož roku je prodal za 20.000 USD.

Pak ta možnost s převodem na korunový účet padla. A já všechno převedl pryč. Teda, nechal jsem tam pár milionů satoshi. S jejich převodem na Steemit mi pomáhal @godfish. Na Arboletu jsem při investici 20.000,- Kč docela vydělal...

Ale Arbolet zkrachoval. Já umím z faucetů převádět tak leda na Hive... V nějakém hnutí mysli jsem si zřídil účet na Binance. Umím tam posílat. Pár čmrdlíků jsem si proměnil na to jejich BNB. Ale co teď s tím?

BTC a část dalších kryptoměn teď stoupá. Není nejvyšší čas prodat? Zase budou klesat. A pak zase stoupat. A zase klesat... A tak pořád do kola.

Zkrátka. Chtěl bych převézt část svých prostředků přes Binance na nějaký stablecoin (asi ho chovají ve stáji), nebo jak se tomu říká. Nabízí se tam jakési USDT. Je to vůbec stablecoin? Existují i jiné? Co byste doporučili?

A výhledově. Jak se dá kryptoměna přes Binance proměnit na skutečné peníze a poslat si na korunový účet?

Jistě, to vše bych mohl nastudovat. Ale mnozí z Vás to už nastudovali. Možná proto, že je to baví. Mě to naopak ukrutně nebaví... Já jsem se dostal ke kryptoměnám jaksi omylem.

Zopakuji na závěr svůj dotaz. Na co stálého na Binance převézt kryptoměny? Jak dostat za kryptoměny peníze a jak si je poslat na korunový účet v Čechách?
krakia.png

Sort:  

USDT je "kryptoměna" kde firma Tether zaručuje, že na žádost odkoupí 1 USDT za 1 USD, stejně tak se od nich dá USDT za dolar koupit. Jsou tam minimální objemy a poplatky na kterých vydělávají. Firma je auditovaná a největší ve svém oboru. Hodnota USDT se drtivou většinu času drží mezi 0,99 a 1,01 USD.

Co se týče převodu na skutečné peníze tak tady záleží co myslíš skutečnými penězi, pokud koruny tak:
převeď si krypto na buď bitcoin nebo ether (2 momentálně nejvýznamnější krypta) a ty se dají jednoduše zobchodovat na simplecoin.cz - Ani náhodou nejde o nejlepší směnárnu, ale mám ji vyzkoušenou a stačí tam zadat kolik chceš prodat a kam ti mají poslat koruny. Za milion satoshi (0,01 BTC) aktuálně dostaneš něco přes 2 900 Kč. To je o několik desítek korun méně než se dá získat přes velké burzy, které jsou ovšem komplikovanější a je to třeba odtamtud tahat na USD/EUR účet a konvertovat na koruny.

Případně další možnost je se prostě zeptat tady v české komunitě a s někým se dohodnout. Nemyslím, že by tě tu někdo chtěl oškubat. Já osobně teď krypto za fiat měny nechci ani kupovat ani prodávat.

Tether je jen slib že to má hodnotu 1 USD. Bacha na to!

Pro převod BTC, LTC a pár dalších na CZK nebo EUR můžu z osobní zkušenosti doporučit www.simplecoin.eu, českou směnárnu. Kurzy ujdou, web i podpora jsou v češtině a v menších objemech nepotřebuješ žádnou verifikaci.

Odkaz výše je "čistý", tohle je můj referral link, kdybys mě chtěl podořit. Asi z tebe dostanu nějaké promile obratu. https://client.simplecoin.eu/?a=889

Stablecoinu je na Binance spousta a čert aby se v tom vyznal. Viz odkaz níže.
Ohledně USDT jsou nějaký spory a dohady, ale přece jen to je nejpoužívanější stable(stabilni)coin.

Jsou i krypto karty jako Wirex, Crypto.com, kde můžeš převést krypto na fiat a pak tím platit. Ale to asi nebude nic pro tebe. Kdo ví...

Simplecoin se nabízí jako dobrá volba, pro začátek. Bez registrace je s limitem, ale ten je v pohodě. Mají trochu odlišný kurz. Aby jim to něco hodilo.
Podobnou službu nabízí i Anycoin.

Pak je tu ještě P2P jak psal @kreur. Myslím že by se tu dalo s někým domluvit..

https://cryptoslate.com/cryptos/stablecoin/

Hola krakonos,

Gracias por destinar correctamente el 100% de las recompensas de está publicación a HP y ayudar al crecimiento de tu cuenta.

Thanks for allocating the 100% rewards of this publication to Hivepower.

Si no deseas recibir notificaciones, responde a este comentario con la palabra STOP.

If you don't want to be notified, answer this comment with the word `STOP`.

!BEER for a friend. :-)


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @steemean for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.