Král je mrtev, ať žije král!

in #cesky3 years ago

Je neděle 14.února, Den sv.Valentýna... No kdy jindy psát o penězích, když ne dnes? I když někdo právě dnes může mít i jiné zájmy, to připouštím.

Tak tedy k 31.1.2021 ukončil svou činnost Coinpot.com. Dobře mi na něm bylo... Byla to má kmenová mikropeněženka a se sedmi tam přidruženými faucety jsem strávil čtyři roky života... Změna je život. Vyvedl jsem prostředky na Binance. A začal se poohlížet jinde.
obrazek.png

To poohlížení mě opravdu bavilo. Vyzkoušel jsem spousty pro mě neznámých peněženek a faucetů... Nakonec můj zrak padl i na Faucetpay.io. A ulpěl tam. Ano! Ten je pro mě ten pravý, tady zůstanu!
obrazek.png

Čím mě oslovil? Asi by to mělo být svou ziskovostí, ovladatelností... Ale ruku na srdce. Proč máme tu manželku, co máme? Proč jezdíme autem, co jezdíme? Proč bydlíme, kde bydlíme? Prováděli jste nějaký sofisikovaný výběr podle předem vytýčených kritérii? Já tedy ne... Prostě aby mi to všechno bylo tak nějak sympatické...

A totéž platí i pro mikrowalet a faucety. Zůstanu u těch, které mě nejméně štvou, které mi jsou docela sympatické. Ziskovost... No také. Ale není na prvním místě.

Něco umím i zpětně vyhodnotit. Taková hCaptcha je mi protivnější než rCaptcha... A tak. Dávám přednost faucetům, kde se každý click připisuje rovnou na microwallet, než aby se satoshíky někde střádaly a při pokusu o převod Vám to napsalo, že faucet nemá dost prostředků...

Oproti Coinpotu má Faucetpay dvě jiné vlastnosti. Vidíte tam v reálném čase přepočet na dolary. Což Vám nárorně ukazuje, jak nesmyslné faucety vlastně jsou. Já tam mám asi 50 USD. A kolik tam v přepočtu mám, to nezáleží na mé aktivitě, ale na zmenách kurzu. Rozhodně je efektivnější kryptoměnu koupit. Faucet je jen koníček.

No a jednou z kryptoměn je tam USDT, tedy Tether... Myslím, že se blíží doba, kdy začnu být hamižný a začnu převádět volatilní kryptoměny právě na Tether. Žádný strom neroste do nebe... Současný dočasný růst bude zase vystřídán dočasným poklesem. To jsem se za šest let s kryptoměnou naučil...

Jistě, zjistil jsem po 14 dnech nějaké vychytávky ohledně Faucetpay a přidružených faucetů... Ale myslím, že nemá smysl, abych o nich psal, případně sem dával nějaké referralské odkazy. Kdo faucety neprotáčí, tak ví, proč to dělá, a nezačne s tím. A kdo protáčí, tak už má svoje osvědčené, na které si zvykl. A jiném už nepřidá, ani na ně nepřejde.

Kdybych se mýlil a zachytil ohlas v tom smyslu, tak můžu samozřejmě napsat i nějaký článek speciálně na téma Faucetpay a jeho faucety. Jasně, nemám od té peněženky klíče, atd... Víc jak 100 USD tam nikdy nenechám.

Sort:  

!BEER
!WINE


Congratulations, @bucipuci You Successfully Shared 0.100 WINE With @krakonos.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine-greeting


WINE Current Market Price : 1.300 HIVE


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Aaah coinpot...

moje poprvé s btc. :) Super bylo, že si tam člověk mohl vyzkoušet převod jiných měn a withdrawal na jinou peněženku byl zdarma a s minimálním zůstatkem.

Tak ať se daří
!BEER

Ani se nedivím že toho nechali v tuhle chvíli tam museli ležet opravdu velké peníze uživatelů co na to už dávno zapoměli...

jinak podle mě ještě je brzo stahovat se z trhu :)
ale nicméně když už tak bych ti radil se spíše pokusit vyhledat protipáry v kryptu jako btc/doge btc/ltc eth/dash co pak já vím co najdeš... ale podstata je že když vidíš že ten pár pravidelně má nějaké mega pumpy a když víš že ten koijn má vývoj i do budoucna jako ltc, atd... tak je lepší prostě swapnout na tu druhou měnu v okamžiku kdy se to přiblíži vrcholu té první a dnu té druhé...
jako že doge je teď 117 sat, základní linka je někde kolem 20 sat+-10 takže pokud máš btc prostě držíš btc a je jedno jaká je cena v dolarech a až doge bude zase za 20 sat tak nakoupíš a zas budeš čekat a koukat sice možná brečet trochu dolarově, ale zkrátka dáš prodejku třeba na 60 sat a do roka a něco máš najednou trojnásobek btc než na začátku a protože bych řekl že vrchol btc bude plus mínus dno altů tak je jasné že tadle strategije je na Holdování nejméně na další jízdu za 4 roky a pak až vybrat část zisků, pokud bude potřeba něco nového doma koupit, nebo byt, auto atd :)

nemám rád stable coiny, ale když už tak kámoš říkal že některej má super úroky tak si alespoň vyber ten na kterém ti poběží úroky, plus na binance máš asi taky stakování různejch koinů s úrokama... :)

hold škoda že tohle nemůžeme prokecat u piva :)

jo je jasné že u téhle strategie do toho nejdeš "all in" ale jen s částí portfolia podle toho na kolik to cejtíš a ještě lépe to rozložit třeba do 10ti různých párů...