Mně to nedá... Lone Robot

in #cesky4 years ago

obrazek.png
Ano, reaguji na @pavelsku . Slovíčko k Lone Robotu. Kdo neví o čem je řeč, ať se podívá na jeho článek.
Mně až tak nejde o to, jestli chtějí poslat 10 USD, nebo ne. Mně zajímá princip fungování. Představte si, že máte metodu, která dokáže Vaše prostředky zhodnotit o 0,5 - 3%. Ne ročně, ale denně. Co uděláte? Já ne jejich místě, kdybych si byl jist, tak bych sehnal všechny peníze, které sehnat dokážu. A investoval bych je.

A oni altruisticky nabízejí participaci na jejich projektu každém, kdo jim pošle peníze... Tak už teoreticky. Jak vzniká zisk z obchodování na jekékoliv burze čehokoliv? Na úkor toho, kdo realizuje naopak ztrátu. Je v zájmu provozovatele Loan Robotu, aby všichni lidé světa investovali s jeho roboty?

A dále. Musíte si "koupit robota". Nejlevnější robot funguje 3 hodiny denně. Nejdražší 24 hodin denně. To má nějaké technické opodstatnění? Nebo je opadstatněním jen záměr, abyste poslali co nejvíce peněz?

U nás "fungovaly" roboty WSM. Nabízely vlastně totéž. V korunách... Ale tam je holenkové regulace! U kryptoměn... Je to pro pořadatele letadel méně riskantní.

Pak se omlouvám za svou chabou angličtinu. Ale pochopil jsem podmínky tak, že se robůtek každých 60 dnů vypne. A pak musíte poslat vždycky nových 10 USD. Ale jist si nejsem...

Je to podvodná věc? Podle mě ano. Ale ono to může fungovat měsíce... Já nevylučuju, že tam těch 10 USD také nakonec i pošlu. Ale až co napíší @pavelsku a @ritxi po svých prvních 60 dnech.
krakia.png

Sort:  

Umím si to představit i jinak. Například dejme tomu, že mám projekt, který dokáže generovat těch 0.5 - 3% denně. Ale aby ten projekt žil, musí se v něm točit deset (nebo sto) miliónů. Které nemám. Kdybych si je půjčil od banky, bude to drahý, komplikovaný, banky nerady jdou do rizika... Raději ať mi je dají lidi, kterým za to dám nějaký podíl na zisku.

Těm odstupňovaným výkonům rozumím tak, že kdo je ochoten riskovat vyšší částku, je odměněn procentuálně vyšším výnosem. Podle mě logické.

Docela mě zaujala tvoje věta, že zisk z obchodování je vyvážený ztrátou někoho jiného. Tak to si rozhodně nemyslím. To by totiž popíralo vůbec základní smysl obchodu. Ten podle mě spočívá v tom, že každá strana dostane to, po čem touží.

Je lonerobot riskantní investice? Ale samozřejmě že ano. Je to nejspíš kurevsky riziková investice. To nijak nepopírám. A jak píšu v článku, mám v tom investici ve výšce dvou pizz a přes své silácké řeči fakt zatím nevím, jestli půjdu výš. Láká mě to. A mám z toho obavu.

Tak já už u nich skončil.
obrazek.png

No já bych dal ruce pryč... se mi hned rozsvítil varovný majáček...

Zavání to nějakým tím Arboletem...