Moje faucety!

in #cesky3 years ago

obrazek.png

...
Ne, tohle není důvod mého velkého smutku. No tak jistě... Freebitco.in byl první. Moje první kryptoměna. Ale Moony byly hned po něm. Poznal jsem je dřív než Steemit. A teď končí. Provázely mě 5 let.

Není to nakonec dobře? Stály mě čas. A nemyslím si, že by se to někdy vyplatilo. Stejně jsem cítil, že je čas s nimi skončit. Tak tedy končím.

Majitelé se zachovali slušně. Faucety přestávají kapat k 31.1. A k 28.2.budou všechny stránky zrušeny. Dost času si přev=st vše na Binance...

Král je mrtev... Ať žije král?! Díval jsem na faucetpay.io ... Hm. Není to ono. Nejsem tam zvyklý. Asi by to žralo ještě víc času. A moc by to neneslo. Míň než Moony.

Proč Coinpot končí? Majitele to přestalo bavit. Koníček, který si bral neúměrně času. Naprosto chápu. Takže je to asi dobrá zpráva. Pro jejich rodiny. I pro tu moji.

krakia.png

Sort:  

Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Mrkni sem. Dole je spousta odkazů na nové faucety.

Díky, mrkl jsem. Ty nabízené faucety nejsou nové. Naopak. Pán dává odkazy i na ty, které uvádím já, že konří. Ale ano, je to zajímavé.
Autor nadhazuje myšlenku:" Hrabat, hrabat, hrabat. Za dvacet let z toho třeba něco bude." Jestli je mladý, proč ne.
Něco z jeho odkazů i prověřím.
Ještě jednou díky.

Ano, v komentáři se za to autorka omluvila (je to slečna, moc šikovná kanadská fotografka). Ten článek napsala na základě naší nedávné konverzace. Já faucety nikdy nezkoušel, ona psala, že to není špatné a že se na tom při troše štěstí po nějaké době dají vydělat i zajímavé částky. Snad pod některým z těch linků něco zajímavého najdeš...

!wine


Cheers, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINE With @krakonos.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 3/3 Successful Calls.

wine-greeting


WINE Current Market Price : 1.100 HIVE

!BEER
!WINE


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Faucety... jak zábava mi připadají málo zábavné, jako kapesné mi zase připadají málo kapesné. Je pravda, že jsem si na freebitco.in občas zašel, ale těch pár satoši, co jsem si vyklikal, mi přišlo zábavnější vzápětí prohrát v kostkách než je schraňovat. Je pravda, že jsem občas i vyhrál, už jsem měl i pár tisíc (což je snad několik čtvrťáků), ale zase je prohrál.

Mimochodem, při psaní téhle odpovědi jsem si uvědomil, že v mailu mám vlastně odkaz na kolo štěstí na freebitco.in, tak jsem to zkusil a vyhrál závratných 5000 satoši. Myslím, že to je nějakých půldruha dolaru. Tak to asi zase roztočím v kasínu.