Nové muzeum železniční techniky

in #cesky4 years ago

P1120657.JPG
Minulou sobotu se konal na několika pražských nádražích Rodinný den se Správou železnic. Esperantisty jsem letmo nakousl... A dostal jsem od čtenářů zajímavé informace, jak železnice esperanto vždycky podporovaly. Že by jej nepodporovali filatelisté?
P1120676.JPG
Ale zpátky na koleje. Nevím, jestli víte. Národní technické muzeum disponuje malými výstavními prostory a spoustou železniční techniky. Jak to vyřešit? Postavit něco kdesi na samotě u lesa? Ne... Vedle Masaryčky.
P1120679.JPG
Napadá Vás, kde by tam mohlo být nové muzeum? Aby se do něj vešla spousta mašinek? A víte, že už se dokonce začalo stavět?
P1120680.JPG
Ejhle díra! Žižkův pomník v pozadí. Tady má ono kýžené muzeum vyrůst. Proč ne, že? Lepší než další kancelářská budova. Ostatně, kovid kancelářím tohoto typu nepřeje. Nebo obchodní centrum pro cizince jako Palladium... To mi to muzeum přijde jako nejlepší nápad.
P1120653.JPG
Tak ještě mašinku na konec pro šotouše... Myslím, že u tohohle článku má smysl dát reklamu na českého svědka. Ale překládat do angličtiny se mi nechce. Snad až bude muzeum stát. A doufám, že to nebude za dvacet let. Hive bude jistě prosperovat, ale já už tady nebudu.
vcelapr.png