Poznámka se Covidu

in #cesky4 years ago

Včera jsme poslali ze školy domů dva žáky. Bolesti břicha, nevolnost. Holku a kluka, ať jsem korektní. Museli si pro ně přijet rodiče. Holka dneska přišla. Že už je dobře. O klukovi nevíme.

Dneska jsme odeslali domů čtyři děti. Nevolnost, v jednom případě vysoká horečka. Půjdou s nimi rodiče na nějaké testy? Nevíme. Půjdou-li, kdy budou výsledky? Už za dva dny, nebo až za tři, čtyři...

My jsme malá škola. Těsně pod 190 žáků. Syn si dneska přinesl ze své velké sídlištní školy všechny učbnice a sešity. S odůvodněním, kdyby se v pondělí neotevřelo... Jejich školu odhaduji tak na 700 - 800 žáků. Netuším, kolik dětí poslali domů a s jakými příznaky. V pondělí by měly být třídní schůzky. Budou?

Jsem rád, že syn byl dneska ještě poprvé se školou plavat. Ve třetí třídě je plavání povinné. Dobrá věc. Ale trochu jsem se se školou kvůli tomu škorpil.

V květnu jsem si nechal za stovku od pediatryně potvrdit, že syn je zdravotně způsobilý zúčastňovat se všech školních a mimoškolních akcí, jako je plavání, lyžařské a jiné kurzy, školy v přírodě, letní tábory... Platnost potvrzení dva roky. Syn jel na tábor.

Ale škola se v září vytasila s novým formulářem potvrzení, kde jsou prohozeny dva odstavce a přidané logo školy. Že musíme mít nové potvrzení...

Nechtělo se mi znovu k pediatryni. Čert vem stovku... Ale nejméně hodina v čekárně s nemocnými dětmi. Proč? Tak jsem vyhrožoval škole, že jsem se poradil s právníkem. (Prd jsem se poradil. Kvůli tomu ho obtěžovat nebudu.) Škola ustoupila. A možná, že to bude celé na nic. Že se zas postupně všechno zavře.

No a k tomu Covidu. Já jsem věřící. Čeho já se můžu bát? Rád bych neonemocněl. Když bych už onemocněl, tak raději lehce. A když těžce, raději bych na to neumřel. Ale když já, nebo někdo z mých blízkých umře... Boží vůle to není. Ale pokud přeci, co nadělám? Není to navždycky.

Mohu se nějak chránit? Když jsem celý den mezi dětmi? Prakticky celou dobu mluvím. Někdy řvu. Mám vysclhé sliznice. Jasně, mohu se modlit. Co nejčastěji.

Problém bude, pokud se zavře synova škola a moje ne. Ale je dost velký, bude už doma sám.
krakia.png

Sort:  

Svlaž si vyschlé sliznice jedním
!BEER
Asi to nepomůže, ale možná zlepší náladu.

Před weekendem mívám zpravidla lepší náladu i bez !BEER , které mi nejspíš už došlo.

Nedošlo. Dorazilo v plné desetinkové verzi :-)


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Bude víkend.
!BEER


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

můžeš se chránit, pomáhá popíjet teplý nápoj ;)
zadruhé jdi si změřit hladinu vitamínu D a po zjištění o kolik ho máš méně ho začni brát... je to běh na dlouhou trať takže ne přímá ochrana, ale i bez pandemie je dobrý nemít nedostatek D :) A samo sebou vitamín C ten taky ber ...

--- konec hlášení ---
:)