Tramtadadá, tramtadadá... Mám to (pro teď) za sebou!

in #cesky4 years ago

P1120396.JPG
Tak jsme to přežili skoro bez ztráty kytičky... Trocha faktografie. Já, manželka a syn jsme vyrazili v Citoenu C3 HDI, rok výroby 2004, mezi Prachatice a Vodňany.

Žena teda chtěla původně úplně někam jinam. Ale tam už nebylo ubytování. A tak jsem sehnal na poslední chvíli pozvání od kooperující maminky Hášova spolusedícícho spolužáka k jejich dědečkovi a babičce, že si tam můžeme postavit stan na zahradě.

Maminka má spoustu práce ve svém home office, ale můžeme jezdit na výlety a brát její děti (9 + 5) s sebou, aby si to naše dítě užilo společnosti.

Pro syna bylo fajn, že je s kamarádem, i s jeho mladším bratrem. Jako jedináček se musí trochu otrkávat... Žádné příbuzné svého věku nemá. Stanování s tatínkem je pro něj taky ještě dobrodružství. Trávil den na čerstvém povětří, něco viděl a zažil. A kdyby nic, tak se vyřádil na trampolíně.

Manželka kvůli všem svým nemocím spala v domě. Ale také vypadla z Prahy. A když jsme s sebou tahali všude tři kluky, tak si aspoň bude vážit toho, že máme jen jednoho a celkem klidného a ukázněného.

Nebudu psát, kde jsme každý den byli a co jsme tam dělali. Koho by to bavilo číst, že? Budu psát o zvláštnostech. A o tom, co mě napadlo, když jsem něco viděl. Třeba někoho obohatím či pobavím neotřelým pohledem...

Jen tak mimo. Jsem už opravdu starý, tlustý chlap bez kondice. V noci jsem ležel na stejné karimatce a ve stejném spacáku jako před třiceti lety. Dokonce v lepším stanu... A tenkrát jsem se královsky vyspal. Dneska... Musím se sebou začít něco dělat. Vezmu to zase vážně.

No a tentokrát manželka přežila ve zdraví. Do nemocnice odvezli v pondělí tchýni. Zvracela a zvracela a zvracela... Ještě tam je. Proto náš syn nejezdí stanovat ke svému dědečkovi a babičce. Oni na tom zdravotně už nejsou dobře. Na pár hodin to jde. Na víc už ne.

A cestou zpátky začal můj Citrónek vydávat takový divný zvuk... Vysoký tón, jako tření kovu o kov. Při vyšších rychlostech. Netuším. Zkusím se na to zítra podívat. Ale nemám moc šanci. Na ulici, bez nářadí. A nerozumím tomu. To bych musel vidět, že někde něco visí, chybí, je oblýskané...

Psát hlášení na Actifit pět let starým polofunkčním mobilem je jedna věc. Ale vozit rodinu v autě, kterému přestávám věřit, to je věc druhá. Myslím, že budu muset konzultovat automechanika... Nějakou dobu teď asi autem nevyrazíme.
krakia.png

Sort:  

Já začal šmatrat poslední cca dva roky po těch naších horách a celkem to pomáhá (kondice, váha dole, byť na břicho to není no:D), navíc, není to drahý koníček jako třeba tenis. A jde to v jakémkoli věku ...
Pěkný postřeh z dovči 😉

Congratulations @krakonos! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 3 years!

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Introducing the HiveBuzz API for applications and websites
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Já dělal onehdy doma inventuru. Na to, že jsme čtyřčlenná rodina, máme tři stany, dvě celty, sedm spacáků a asi devět karimatek, z toho pět samonafukovacích... holt kempujeme rádi.

btw ty starý tlustý chlape bez kondice, mám pocit, že jsi mladší, než já. Tak si dávej bacha na to, co o sobě říkáš - myšlenky totiž tvoří realitu 👍

Vím, že člověk je tak starý, jak se cítí. Mně je 53. Cítím se tak na 75. Za poslední rok jsem přibral 12 kg. Cítím se být pod obrovským tlakem.
Tu realitu si pojmenovávám, abych se od toho mohl odpíchnout a začít se sebou navzdory okolnostem něco dělat. Ode dneška. Myslím, že už může být jen líp.


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.