Trocha toho optimismu, kvůli vyváženosti...

in #cesky3 years ago

Zdaleka ne všechno je na světě špatné. Natož u nás, u nás se máme jak ti přísloveční všežravci v obilovině...

Jak jsem psal jinde. Včera jsem měl rušný den. Ráno jsem si udělal takový semiautotest na okultní krvácení. Komu z Vás je 50+, měl by vědět, o co jde. Zjišťuje se, jestli náhodou netrpíte rakovinou tlustého střeva. Každé dva roky donesete vzorek své stolice obvoďákovi (dnes se mu říká praktik) a on zjistí, jestli v ní máte krev. Nemám.

Myslíte, že všechny země Afriky, Asie a Latinské Ameriky vnucují svým obyvatelům tenhle test zdarma? Nebo třeba takovou mamografii... Asi ne. Máme se jak? Máme se dobře...

A od praktika rovnou na správu hřbitovů. Ano, jde to i korespondenčně. Ale to bych musel na poštu s dopisem a pro doporučený dopis. Takhle je to rychlejší. Úřednice na přepážce si ověřila moji emailovou adresu i číslo na mobilní telefon. Ale vyzývali mě papírově... Inu, pošta musí taky z něčeho žít.

Mimochodem, co se stane, když nezaplatíte hrobové místo? Znovu Vás vyzvou, abyste zaplatili, nebo na své náklady odstranili hrob a všechny pohřby v něm. Když to neuděláte, tak za tři roky hrob zruší sami na svoje náklady. Ani Vás, ani Vaše případné dědice nebudou popotahovat po soudech... No, nemáme se skvěle?

A Vaši zpopelnění blízcí skončí ve společném hrobě. A případné kosterní pozůstatky zůstanou v hrobě původním. (To se vykope taková díra do boku hrobu, a tam se nacpou kosti. Všechno ostatní - zbytky rakví a oděvů - se spálí. To jsem vyzvěděl přímo od hrobníků už kdysi. Jen jsem z nich nedostal, jestli se ty zbytky pálí ekologicky a pietně, nebo prostě v zimě v kamnech... A co se stane s případným zlatým zubem, nebo prstýnkem... To mi neodpověděli.) Hrobové místo se pak znovu pronajme. Ale zpátky k optimismu.

Odpoledne jsem měl sraz s několika spolužáky ve Smyslu života. Hezký název pro hospodu. Páčil jsem z nich nějaká témata na články pro Hive. Všechno možné. Něco se snad později ujme...

A bylo hezky. (Jedno pivo můžu. To mi blbě není. Dvě už jsou moc, to se mi to srdce rozběhne až přespříliš.)

Pak jsem si zovunastavil automatické hlasování. A budu ho postupně ladit. Kdybych zase nečekaně skončil v nemocnici, aby můj účet jel i beze mě.

Prostě, samý optimismus... (Přikládám dnes znak Prahy 8.)

image001.jpg

Sort:  

Taky budu muset kouknout na hlasování. Po forku změna výnosu z 12% na 4%. Ovšem nevím jestli to co pomůže.

!BEER
!LUV

Nevím, jestli jsi zaznamenal, co o tom dal @phortun na Discord...

Něco jsem postřehl ohledně hlasování na predforkove články. Nějak jsem to nepraktikoval. Jinak nevím.

@krakonos, you were given LUV from @zirky. About LUV: https://peakd.com/@luvshares


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Congratulations @krakonos! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 4 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the July 1st Hive Power Up Day - ATH Volume record!

Blahopřeju ke 4. výročí na steem/hive blockchainu. Ať zde dál uspokojivě rosteš.

Díky, to zas já rostu... Už jsem na metráku...