Za motýly do Ameriky, nebo i dál...

in #cesky3 years ago

Syn má prázdniny. Jako učitel je mám taky. Tak je logické, že jsem se o něj měl starat hlavně já. Ale jsem tři týdny po zákroku na srdci a počátkem srpna si tam zase půjdu na chvíli lehnout kvůli nějakým dovyšetřením a případným dodělávkám.

Takže se synem dřepíme v Praze. Snažím se s ním být aspoň dvě hodiny denně venku a další dvě hodiny se mu věnovat doma. Víc prostě nedávám. A taky nemůžu dělat všechno...

Takže jsem se vydali fotit přírodu do nejbližšího hájku. Měl jsem takovou myšlenku...
20210715_121420.jpg
Stojíme u nás v Tróji na vrcholu stráně a díváme se plotem dolů. (Má velká oka, fotím mobilem mezi.) Můžete vidět Hotel International, stadion Juliska v Dejvicích... Ale to podstatné vidět není. Popojdu dvacet metrů doleva a deset metrů dopředu. Přímo pod námi je...
20210716_133439.jpg
Skleník Fata Morgana z trojské botanické zahrady! A tam se koná co?
20210716_140254.jpg
Tam se do zítřka koná výstava motýlů... Ne, nebyli jsme na té výstavě. Tam se chystáme až zítra. Jen jsme pobíhali po háji nad. Viděli jsme tam úžasné motýle... (A taky tam vidíte vinice. Ty jsou v okolí všude. Proč ne. Tak místo brambor víno. Taky dobrý...)

On motýl není jako člověk. Člověk, tomu se poručí, on si nasadí respirátor a stoupne si do fronty na očkování. Ale motýl... Tomu se řekne: "Nelítej mimo výstavní plochy!" A motýlovi je to úplně jedno! Najde si skulinku a frrrrrnk... Už si poletuje po březovém háji. A stím jsem právě počítal. Na to jsem utáhl syna.

No, nevím, kteří z nich jsou jedovatí. My je se synem zkoušeli fotit, ne je jíst, nebo osahávat. A doufám, že u nás nezdomácní, nesežorou naše bělásky, babočky, otakárky a tak... Při tom globálním oteplování... Jestli by uletěl párek (jako motýl samička a motýl sameček, nikoliv uzenka), tak tu máme americkou pomstu za Kolumba...

Jo a s tou poslušnotí... Já nejsem odpírač. Já i všichni moji blízcí jsme se očkovat dali. Ale s tím svým vylepšeným srdcem si třetí dávku budu hodně rozmýšlet... (Po konzultaci s odborníky.)

Ale to pobíhání za motýly končilo většinou takhle:
20210716_135741.jpg
Neposeda! A schválně lítal nahoru a za plot! Nevím, co ulovil syn. Tohle jsou moje fotografie. Asi by nebylo od věci, kdybych synovi konečně zřídil účet...

Ale jak by se jmenoval? Krakonš Jr.? Špatná úvaha. To nechám na něm... Jestli teda bude chtít. Ale focení ho fakt bavilo. Jdu experimentovat s tím účtem.

kraki-a.png

Sort:  

Vybavila se mi slova jedné písničky od Olympiku.

Rezervace motýlů s jednou květinou
pod modravou oblohou umělou

!LUV1

LUV

Connect

Trade


@krakonos, you've been given LUV from @bucipuci.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares for info. (1/5)

Tak to neznám. Já na muziku žijících autorů nikdy nebyl.

:-)
Mimo mísu: jak pořád nevíš kolik můžeš čeho rozdat, tak jsem teď dočetl článek od @luvshares. Při 90 LUV v peněžence můžeš rozdat až 5 LUV každý den.

Držím si to na 10 LUV. To pak můžu rozdat denně 3. Jenomže. Já se nepamatuju, kolik jsem už ten den rozdal. Tam je problém.
A pivo už dnes taky došlo, aniž bych vyčerpal kvótu.

V nejbližší době bude možno za 10 LUV dát jen jeden!
Pivo stávkuje už dva dny. Je horko a moc se pije :-)

Stejně si myslím, že časem půjde LUV i BEER cestou WINE. ŽE těch nesmyslnýách tokenů už bylo... Ale na žádném jsem neprodělal.

Všechno je možné. Sice to nesleduju, ale vím, že BEER je používaný v jedné hře, takže má nějaké logické využití.
LUV svým způsobem taky. Lze za něj nakupovat NFT obrázky :-)