۞ TO JSEM JÁ ۞

in #cesky3 years ago

IMG_5452.jpg
Zdravím, dlouho jsem dumala nad tím, jak bych se představila. Člověk o sobě moc nepřemýšlí, v tom smyslu, co mě vystihuje nebo jaká jsem, teda alespoň já ne. Řekla bych, že jsem introvert, který miluje společnost.. jaký paradox. Většinu času jsem usměvavá, milují zvířata, především mého jorka Ronyho. Pracuji jako recepční v jedné nejmenované IT firmě, takže úsměvy musejí jen lítat. Mezi mé koníčky patří kolo, čtení, kešky, joga a poledance. Jestli se někdo zarazil u slovíčka poledance, tak nebojte, určitě sem přihodím nějakou fotku, nebo možná i video 😉. Ale to až časem, zatím jsem spíš začátečník. Taky ráda připravuji snídaně a večeře, ale obědy ne! Snídaně dělám nejradši samozřejmě pro mého drahého muže. Těším se, že Vám tady svůj výtvor někdy hodím 😊. Mám taky moc ráda věci, okolo spirituality, magičnosti a osobního rozvoje.

No ale aby to nevypadalo, že je se mnou jen veselo a jsem nabitá pozitivní energií, tak na sebe prásknu i pár negativ. Třeba nesnáším pavouky a hady! Bože, vše co má míň než 2 nohy nebo víc než 6 nohou je ďáblovo stvoření (to prosím berte s humorem). Taky jsem výbušná a můj přítel mě umí dokonale vytočit, nejhorší na tom je, že při mém výbuchu mi přestane fungovat hlava a mé věty nedávají ani hlavu ani patu. No dokážete si představit tu komedii? Nesnáším když zmoknu a lepí se na mě oblečení, nebo když se v zimě konečně večer zababuchám do peřin, uvelebím se a zjistím, že jsem si nepřinesla pití, nebo musím čůrat. Jo a taky jsem strašně nerozhodná, než já se k něčemu rozhoupu.. třeba jako teď s psaním tohoto příspěvku. Kdybych ho psala hned, už by tu byl tak o čtvrt roku dřív.

Pokud jsi příspěvek dočetl/a až sem, jsem moc ráda 😊! Budu ráda za sledování a třeba příště u dalšího příspěvku 😊.

Sort:  

Welcome luss97!
Ecency is fastest website, mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Download Android: https://android.ecency.com, iOS: https://ios.ecency.com, desktop: https://desktop.ecency.com apps that helps you to connect.
Earn Points to promote and boost your content.
Learn more: https://ecency.com
Join our discord: https://discord.me/ecency

Vítej v #cesky
Ať se ti tu líbí a přeji mnoho kreativních příspěvků.

Moc děkuji :)

Ahoj, je moc fajn, že ses rozhoupala, a přišla se představit. Ať Tě baví sem psát a ať se Ti mezi námi líbí
P.S. Máme tu pár speciálních pozdravů, např. !wine


Cheers, @hairyfairy You Successfully Shared 0.100 WINE With @luss97.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/3 Successful Calls.

wine-greeting


WINE Current Market Price : 1.100 HIVE

jéé moc děkuji :)

Coby ryba splňuju definici ďáblova stvoření, to mi lichotí :))

Vítej mezi námi, snad tě to tu bude bavit.

děkuji a jsem ráda, že ti to zalichotilo :D

Tak taky ještě přidám !wine a taky !BEER


Cheers, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINE With @luss97.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/3 Successful Calls.

wine-greeting


WINE Current Market Price : 10.000 HIVE

Ahoj!
!WINE


Cheers, @krakonos You Successfully Shared 0.100 WINE With @luss97.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 2/3 Successful Calls.

wine-greeting


WINE Current Market Price : 10.000 HIVE

Tak vítej v česky 😉

Vítej.Ať se ti tu líbí.Není to ani tak dávno co jsem já dával svůj první příspěvek.A dnesjich tu jsou ode mne mraky. Už teď se těším až se něco dozvím o tom poledance.🙂

Děkuji, to je parádní, určitě mrknu na tvé příspěvky. A určitě se těš, v brzké době sem plánuju něco takového postnout :)

Ahoj a vítej v #cesky. Doufám, že se Ti tu bude líbit!
Mě se třeba líbí slovo "zababuchám" ;)

Ahoj, moc děkuji :)
Jsem ráda, že se Ti slovíčko líbí

Congratulations @luss97! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Tak ahoj 😀

Tak vítej doma na Hive v komůrce #cesky ;-)

Těším se na tvoji další tvorbu a taky na to, jestli se dozvíme, kde ses dozvěděla o Hive :-)

Děkuji, jsem moc ráda, že se Ti můj první příspěvek líbil a určitě se tu i zmíním jak jsem se o Hive dozvěděla :)

Budu se těšit ;-)