Pepe Lopez - Mexické zklamání

in #cesky4 years ago (edited)

Já to mám se stravou trochu těžší, přes týden vegetarián a o víkendech a svátcích masozřavec. Nejsem žádný extrémista, ale jednoduše je mým úkolem si vypěstovat rovnováhu ve stravě.

Minulý víkend jsem vsadil na mexickou restauraci Pepe Lopez v Karlových Varech.

Dal jsem na zpětnoz vazbu přátel a dost se těšil, že po dlouhé době ochutnám něco nového.

Rezervace stolu po telefonu proběhla příjemně a profesionálně ze strany obsluhy.

Po samotném příchodu mě očaroval opravdu parádní, mexický interiér a jídelní lístky jsou rovněž skvělým nápadem.

Ano doslova si vybíráte jídlo z fotek na iPadu. Ačkoliv nevím, jak nakládají s lidmy, kteří iPad zalijou pivem. 😁

5u8ddayymi.jpg

To snad bylo zatím vše to příjemné. Jídla je v ipadech jednoduše až moc. 20.min jsme vybírali, co si vůbec dát. A ono pokud je v restauraci až moc jídel, tak je dost těžké mít všechny výborné. Vždycky říkám, že je to jako univerzální boxer, který se chce naučit všechny typy úderů, ale v žádným nebude nikdy jednička.

oglkzr0nfn.jpg
Plněná brambora chilli con carne
igk8go5r0h.jpg
Plněná quesadilla pikantním kuřecím

Jídlo nás jednoduše nedokázalo vyzout z ponožek a postrádalo jakýkoliv "WOW" efekt. Nehledě na to, že každé z nich se pohybovalo okolo 230,-

et4dlstfof.jpg
Mexická limetková limonáda

Limonáda byla vynikající. Osvěžující a nepřeslazená. Snad jediné mínus, že za ní chtěli 70,-

Má finální slova?
Pěkné prostředí plné atmosféry. Obsluha šikovná, milá, profesionální a na druhou stranu nic moc chutné jídlo a přemrštěné ceny.
Bohužel do dobrých restaurací se vracím za jídlem a ne za obsluhou a proto nemám v plánu si opět rezervovat stůl.

Celkové zhodnocení [2/6]
Jeden bodík za obsluhu a druhý za interiér. Beztak je to trochu málo.

jejmnf7fgi.jpg

A co vy? Byli jste už na gáblíku u Pepe Lopez?

Sort:  

Ono je to všeobecně s těma restauracema špatný a to tady běží v televizi jeden pořad o vaření za druhým...

Nevím jak ve velkých městech, ale na těch menších jsem si vždycky pěkně štrejchnul. Sice prostředí není až tak vypiplaný, ale z české kuchyně jsem si nikde nestěžoval. Mimo velikosti porce v kontroverzi s cenou. Na takové jsem již narazil, kde bylo málo jídla za hodně peněz. Ale i to je věcí osobního názoru.