You are viewing a single comment's thread from:

RE: nothing

in #cesky5 years ago

Mrtvé hry? Spíše tak na půl. Ti, kteří chtějí nebo potřebují něco hrát, ale nestojí o složitost, případně časovou náročnost, podobné hry vyhledávat budou (do doby než jakékoli jiné hry nahradí virtuální realita). Navíc některé hry nabízejí i aplikace pro smartphony, případně se přesunuly na tento trh zcela. (Btw. Co je SF?)

Pokud se hra celkově zlepší a ukáže se, že mají vyřešené další financování, budu první, kdo bude veřejně jásat. Zvláště po vydání zprávy o novém CTO.

Sort:  

SF je Shakes and Fidget. Je to jedna z nejoblíbenějších browser her. Je nepochybně pravda, že některé hráče si MMO browserovky získávají i dnes, nicméně dalo by se mluvit o jejich úpadku. Hrál jsem spoustu takovýchto her, ale prostě technika pokročila a hry, které se dají jednoduše stáhnout přes Steam, prostě spoustu lidí přetáhly. Když se kouknu na browserovky, které jsem hrál, vidím "prázdné" (co se týče aktivních hráčů) servery. Browserovky (když teda pominu SF) si dnes moc mladých nezahraje (Fortnite je prostě lepší a také zdarma). Spíš to jsou o něco starší, kteří se k browserovkám vrací z nostalgie.

Ano, nebylo ode mě zrovna šťastné, že jsem řekl, že browserovky patří minulosti, nicméně je nezpochybnitelný ten fakt, že trend je dost sestupný.

Úspěch hry DrugWars si samozřejmě přeji. Ale pouze pod podmínkou, že se zlepší jejich systém odměn.

Aha, Shakes and Fidget, tak zrovna tahle hra mě nechytila vůbec. K registraci jsem se nechal přemluvit mladým, ale vydržel jsem ji hrát asi tři týdny. Ale pro mnohem mladší generaci může být celkem zajímavá. Mě u on-line her drželi většinou jen spoluhráči.
Trend samozřejmě sestupný je, o tom polemizovat nebudu. Stejně jako nepochybuji o tom, že průměrný věk hráčů strmě roste. Steam je pro mladé lákavou službou, která navíc pomáhá potlačovat nelegální kopírování her. Některé hry se dají hrát zdarma a jiné se dají sehnat i s dosti velkými slevami.
Co se týče Drogových válek, tak to máme názor velmi podobný, ne-li totožný.

No, já jsem SF taky zrovna dvakrát nehrál. K registraci jsem se také musel nechat přemluvit, a to samozřejmě spolužákama. Někteří to hráli velice dlouhou dobu, jeden kámoš se mi konstantně chlubil, kolik kreditu z mobilu tam nasypal. Skončil jsem tak na levlu 15, no.

To já hrál především Ikariam, Gladiatus a mafie.

Často jsme se vždy scházeli po škole na nějakým hřišti a sázeli se o suroviny do Ikariamu. :D To byly vždy stresy. Zvlášť, když jsme začínali na novém serveru a suroviny byly velice potřeba a bylo jich málo. Nejhorší bylo, když jsem se na nový server zaregistroval jako jeden z posledních. Ostatní měli vždy produkci jako hovado a já se musel sázet o (z mého pohledu) neskutečně vysoké sumy. Suroviny v hrách nám vlastně suplovaly nějakou měnu. Žádný sběratelský kartičky u nás úspěch neměli. My už jsme byli napřed a používali měny virtuální.

Gladiatus jsem nutil ostatním asi tak marně, jako mně někteří nutili SF (nebo jiné hry, na které si ani nevzpomínám). Mafie jsem začal hrát až na gymnáziu, když mě spolužák ukázal svou hru. Docela se to rozjelo, ale nakonec bohužel nastal vcelku rozvrat kvůli sporům s jedním z adminů, spousta hráčů odešla ke konkurenci a šlo to celé do kytek. Ale mafií bylo víc, takže jsem si vybudoval kariéru admina/pořadatele soutěží i na hrách jiných majitelů. :D A když jsem začal všem lézt na nervy - inu, provokatérem jsem koneckonců dodnes - tak jsem byl degradován a zabanován. Pak jsem párkrát vyzkoušel klikačky (teď myslím stránky, kde se kliká za prachy :D) a narazil jsem na měnu Bitcoin. Ten název se mi zdál nějakej povědomej; nikdy jsem o něm nic nevěděl... spíš jsem jen někde dřív slyšel ten název. Tuším, že ten název jsem slyšel z tohodle Cyanide & Happines vtípku, ale možná si to pouze vsugerovávám:

Byly zrovna prázdniny... času spousta, tak jsem si řekl, že bych si mohl zjistit, co to je. A tak jsem po necelých čtyřech letech tady. :D

A ještě musím dodat, že se omlouvám za to, že ti to tady píšu a ty tady za všechny schytáváš dávku mých vzpomínek. :D

Tipuji, že v SF jsem se dostal tak na lvl5, výše asi ne.
Přiznám se, že jinak jsem moc on-linovek nehrál. Jedinou výjimkou byly války mezi řeckými městskými státy. U jiných jsem většinou nevydržel ani pár hodin, pokud byly mezi těmi, které jsem se rozhodl vyzkoušet.
Tak s těmi surovinami jsi mě dostal. Vidíš to! Dneska už si můžeš vytvořit vlastní "surovinacoin". ;)
Ty a provokatér?! K tomu jsi došel jak?! ;) :D
Ale, kecáš, nic neschytávám. Kdybych nechtěl, Tvoje komentáře bych nečetl (a vlastně ani žádné jiné) a už vůbec bych na ně nereagoval.
Steemit je o myšlenkách, úvahách, zážitcích, snech, bolístkách, příbězích a o všem, co se pojí s životy všech steemerů.

Mimochodem, už jsi četl poslední příspěvek Kevina Wonga?

Když jsem někde anonymně, nebojím se ničeho. Provokovat, otravovat, dohadovat se - to je zkrátka moje doména. Někdy je ale problém, že po delším čase už tak nějak začnu mít svojí novou identitu rád. Byl bych docela nerad, kdybych byl schopen někoho zklamat, naštvat z tohohle účtu. Kdybych na STEEM přišel až teď, nepochybně bych ostatním nadával a vysvětloval, že Arbolet je centralizovaná sračka a že nechápu, jak nějakej idiot může dát prachy někomu, kdo je anonymní (O menší kritiku jsem se zde pokoušel, ale bylo z toho prd. Nemám sil na to rozbíjet dogmata druhých... akorát bych to bral jako větší porážku, když bych neuspěl i přes dedikaci většího úsilí).

Nebo třeba... na onlinovkách vždy spousta lidí neuměla gramatiku. Interpunkci téměř nikdo a vyjmenovaná slova tak polovina. Když se diskuze mezi některými vyhrotila a ti, co uměli vyjmenovaná slova (ale nikoliv interpunkci), opravili gramatiku těch, co napsali kupříkladu "obivatel", okamžitě jsem se začal bavit tím, že jsem původnímu agresorovi na chat napsal, že mu za oslovením chybí čárka. Kdybych byl normálním hráčem, tak bych byl asi za hrdinu, ale na moderátora chatu (nebo různé všelijaké jiné funkce) se asi moc nehodí to, že se takto v chatu projevuje.

Myslíš, že ten obsah příspěvku Kevina Wonga by se dal vysvětlit zkrátka tím, že většinu "hráčů" více zajímá profit než hra samotná? Trochu jsem to četl, ale jeho uvažování mi přijde trochu divné. Jako kdyby měl za to, že to, co stojí 1 STEEM musí mít nutně hodnotu 1 STEEMu.

Ale kuš, vždyť jsi takový milý a absolutně nekonfliktní hoch. ;)
Pokud jde o investice, tam si musí nést riziko každý sám. Ačkoli ne vždy je nejlepší všechny zvát ke stejným investičním příležitostem. Občas to totiž nemusí dopadnout a pak by mohlo něco dopadnout na onoho dobroděje.

Gramatiku a pravopis neovládá spoustu lidí. Horší je, když to jsou členové inteligence a dokonce třebas i ti, kteří mají vychovávat budoucí generace. (Je spoustu těch, kteří neobjeví v následující větě ani jedinou chybu. "Mě samotnému by zpoutání svadbou vadilo, ale s kámošem by jsme bili nejvyjímečnější světci.")

No, jak jsem Kevina poznal z jeho minulých příspěvků, tak upozorňuje nejen na toto. Přijde mi, že jeho uvažování je divné schválně. Když se onehdá někteří stavěli za udržení bidbotů, s apelem na volný trh a svobodné podnikání, a zachování selfvotingu. Kevin usoudil, že nemá cenu jít hlavou proti zdi. Zkrátka jim ukázal, že on dokáže bidbotů a selfvotingu také využívat. Jen narozdíl od jiných, výtěžek nevybíral, ale vkládal do SP, aby mohl později podporovat autory opravdu kvalitního obsahu. Řekl bych tedy, že chce upozornit na to, že by si "hráči" měli dát pozor na to, jakou skutečnou hodnotu má to, za co platí a komu se to tedy v posledku vše vyplatí.