Mostek za všechny prachy

in #cesky3 years ago (edited)

image.png

Někdy potkám fakt neobvyklé věci... vůbec netuším proč měl někdo tu potřebu tam ten nápis umístit... možná že přítomnost nedalekého ohniště v sadech pod Klíčovem vedla dobrovolné stavitele k vytisknutí dvou cedulek, ale kdo ví. Možná že bych mohl, že bych mohl napsat na radnici Prahy 9 a zeptat se. Správný novinář by to asi udělal. Otázkou je jestli by mi dalo velkou práci vypátrat toho správného úředníka, který má ve své paměti nějakou informaci o historii této velkolepé stavby.

image.png

A jak je to se zodpovědností městské části Prahy 9? Co když se mi něco stane? Třeba se opřu o to zábradlí na kterém je nápis přišpendlen. Jak vidíte jedna podpěra na jedné straně už není. Přeci jenom víme jak to je s těmi mosty v Praze. Jejich stav je žalostný a tak nějak se roky nekontroloval než spadla první lávka. Možná, že bych měl hrát zodpovědného občana a havarijní stav této malé lávky městskému úřadu nahlásit. Jedná se o prkotinu nebo prknotinu? I když tato lávka vypadá jako hurá akce nějaké uvědomělé dobrovolné skupiny, potůček v sadech vám pomůže pořád ještě překonat aniž by jste šlápli do bahna.

Mostek - nemostek, sady pod Klíčovem stále ještě nebyli objeveny turistikou kanceláří "Městská příroda" a tak já za sebe Vám toto místo na východě Prahy mohu jen doporučit. Jen si sebou vemte repelent na klíšťata. Tráva ve zdejší lokalitě se spásá ovcemi a nějakou tou kozou.

image.png

image.png

Krása Klýčovských sadů ještě nebyla explorována širokou masou z nedalekých novodobých pražských sídlišť takže honem si pospěšte než tento kout jak to bývá v Praze obvyklé nebude chtít někdo za dotační peníze vylepšit. Ta doba jistě brzy přijde, signalizují ji majáky výstavby které ční nad nedalekými stavbami.

image.png

Vyprávěla mi Šalvěj luční, kterou jsem potkal v trávě, že se o svůj domov tak trochu bojí. Dokonce zmínila nějaký ten Šalvějí pochod městem za práva kytek ve volné přírodě, ale to už jsem moc nevnímal, protože politika mě vždy zaručeně roz-klimbá... svítilo sluníčko a já usnul v trávě.

image.png

Sort:  

Asi by na ten objekt měl raději úředník zakázat vstup, aby za případné úrazy nenesla městská část zodpovědnost :))

!beer na to :D

Ten most mi v mnohém připomíná východ Slovenska...vlastně mi to celý krom toho paneláku připomíná "šialený východ" :D

a je to jen východ prahy :D
!wine

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 79000 upvotes.
Your next target is to reach 80000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Account creation and Account Recovery steps
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!