Sort:  

:D Já jsem dneska nějakej pomalej, takže jsem to na první dobrou nepochopil. Asi nedostatek cukru :)

cukr, to jsme měl nedávnou úvahu nad tím jakej asi ten cukr má vliv na lidskou populaci, když si vemu kolik ho produkujem

In 2018/2019, approximately 179.66 million metric tons of sugar were produced in total worldwide. Sugar, used as a sweetener in food and beverages, is a sweet crystalline substance acquired from various plants, such as sugar cane and sugar beet.Jun 3, 2020

jsem se tak zabýval tím na kolik to ovlivňuje myšlení lidí... a dá se to rozpitvat hodně hluboko až je z toho člověk tak nějak ztracenej...

Jako že průmyslově zpracovanej cukr? Sladidla atd...?

Nebo i cukry přirozeně se vyskytující v potravinách, ať už poly/mono?

umělej...

Nedokážu posoudit...

Já používám ioňták, redbull, nebo colu když mám dlouhej běh. Jinak do ničeho cukr navíc neházim a drtivou většinu věcí si vařim sám, takže jsem si celkem jistej, že co se týče tohohle typu cukru, jsem pod statistickým průměrem :D

Nedokážu posoudit...

Já používám ioňták, redbull, nebo colu když mám dlouhej běh. Jinak do ničeho cukr navíc neházim a drtivou většinu věcí si vařim sám, takže jsem si celkem jistej, že co se týče tohohle typu cukru, jsem pod statistickým průměrem :D