Svět je složenej

in #cesky3 years ago

a mi vnělně žijeme ti své životy vna tom složenej světě

Poslední dobou Vás nestíhám vůbec číst. už jenom sem tam něco. takže mi spousty hexů asi uniklo. Tak nějak život plyne rychleji, ale přitom tak nějak stojí.

A tak poslední dobou přemýšlím asi milionkrát rychleji než se svět hýbe, a vůbec vlas-ně nestíhám napsat článek. Když se to podaří průměrně jednou za týden tak je to super. V životě je zkrátka rušno a tady na #hivu to přibylo. Jinak @krakonos napadlo mě že jsi asi nejvýraznější osoba za mě osobně zde v #česky (vidíte tan tag? co kdyby jsme se jako komunita zassadili o to aby na hivu šlo napsat tag #česky?) ... tvoje soustavná tvorba je prostě super ta nedochvilnost je bombová, a za mě osobně si se posunul o kilometry kupředu. :) A že jsme tady v #česky napsaly už článků?

jo a jinak @godfish dík za tu pomlčku ;)

krypto

no "trh" teď vidím že ještě to půjde pomalu pěšinou kopečkem a nebo už se zapalují motory, ale kdo ví. Musím říct jak ten trh poskočil nahoru, tak v podstatě lidi kolem mě co z první vlny něco maj a v podstatě byli spící kryptaři tak teď ožili a zas se mě znovu ptaj jak co přikoupit a jestli maj prodat co si myslím a že ještě tedy koupí... a tentokrát ten nárůst těch uživatelů je velkej, ČR za únor 900 miliónů a to podle mě je hodně nepřesně podceněný výpočet.

Pojdmě se na to podívat:

Snímek obrazovky pořízený 2021-03-07 01-45-46.png

Já si myslím jestli by ta vlna měla bejt alespoň trochu podobná, že jsme v nejoptimističtějším odhadu teprve tady co do poměrů té vlny. Kdyby to tak bylo tak to by možná i přesáhlo moje očekávání co do ceny, ale zase na druhoustranu třeba v americe frčí dávat covidošekové peníze do krypta a akcií a podobně, a tisknou a tisknou. dalo by se možná uvažovat i o tom že to dokonce krypto tak nakopne jako nitro v motoru až se se "to" urve ze řetězu.

vzkaz pro indiáni

já jsme o tom přemýšlel tak nějak v globálu. :) A vlasně si myslím že by se už konečně měli rozhodnout žít na zemi a zrušit ty své rezervace. Protože takhle žijou v té své ohrádce a nežijou zde. :)


psát takhle zlo-myslně je strašně složytý______úff

a dnešní večírek zkončil, je strašně pozdě a já musím jít spát, dobroun noc děti

#thisisthegame #petrvl

Sort:  

!wine
!BEER


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINE With @petrvl.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine-greeting
Total Purchase : 23782.000 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.270 HIVE

!wine
!beer


Cheers @petrvl, Thank You For Inviting @zirky To A Glass Of WINE.
At The Moment You Don't Have Enough WINE Staked To Order A Glass Of WINE From @wine.bot.
Please Refill Your Barrels By Directly Buying WINE From Marketplace & Make Sure You Have Atleast 25.00 WINE In Staked Wallet.

wine-greeting
Total Purchase : 23782.000 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.270 HIVE


Hey @petrvl, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Ahoj, za pochvalu se vždycky děkuje. Tak díky. Ale nepřežeň to.

Nic se nejí tak horký jak se to navařilo. 🙃