You are viewing a single comment's thread from:

RE: Můj deník 28.1.-3.2.2020

in #cesky4 years ago

Jo rytmus dýchání je fakt základ. Já už roky běhám tak, že vydechuju na každou druhou levou nohu. Při větší zátěži (prudký kopec, strmé schody) na každou levou :)

Mimochodem, jak jsi na tom s tím skákáním na obroučku? Já si umanul, že to prostě do pár týdnů dám a tak jsem zvýšil trénink (hlavně dřepy + trochu piluju tu techniku výskoku) a aktuálně mi chybí už jen tak 5 cm :)

Sort:  

Hele zrovna příště jsem o tom chtěl psát. Teď sem byl fakt mimo, ale hodlám se k tomu dostat. Mám to napsáno jako jeden z cílů :) Teď jdu zrovna na dřepy s výskokem :D

Tak to jsem rád, že jsi tuhle výzvu přijal :) Já si myslím, že s tím nebudeš mít problém ;) Když se na to při tréninku trochu zaměříš, tak je ten pokrok fakt znát. Navíc jsi o pár cenťáků vyšší :) Už tajně přemýšlím, co potom. Jestli se pokusit o regulérní dunk :D Ale podle mých výpočtů je na to potřeba skákat ještě minimálně o 30 cm výš, než jen na dotek obroučky...

No já mám cíl se regulérně zavěsit. Jak to budu mít, tak to nahraju :) Znám trenéra basketu, tak se ti zeptám, kolik tak potřebuješ na tuhle srandu

Od regulérního zavěšení už to bude k prvnímu dunku jen kousek, věřím, že pak zvládneš i to :) Budu se těšit na video ;)

Tak prej dlaň nad obroučku a pak je to o technice. Číň míň budeš šikovnej, tím větší bude třeba výskok :)