You are viewing a single comment's thread from:

RE: nothing

in #cesky5 years ago

Na každém Ponzi mohou někteří investoři vydělat. Vždy to jsou ale ti rychlejší (Provozovatel stránky si ale může vše shrábnout pro sebe dost brzo, a tak nemusí profitovat žádný investor.)a zaplatí to ti pomalejší. Tak to prostě funguje. Teoreticky by mohl vydělat i ten, kdo se do DrugWars připojí třeba až za 2 týdny. To by však muselo být celkových investorů nehorázně moc. Osobně si myslím, že dnešní investice rozhodně ziskové nebudou.

Čím méně investorů, tím menší celková škoda.

Sort:  

@petrvl do toho trochu investoval. Jsem zvědav, jak to s jeho investicí dopadne.
Nevím, jestli jsi tohle viděl https://busy.org/@petrvl/drugwar

Cetl jsem. Hru samotnou jsem si i na jednom testovacim uctu omakal a vyzkousel ruzne funkce. Hodil jsem tam pro srandu kolem 50 Steemu.

50 STEEMů pro srandu mi přijde docela dost, na to že podle článku si myslíš, že to je celé ponzi a možná i scam. Ale chápu, že jsi k tomu dospěl možná až v průběhu toho hraní.

Ponzi jsem tusil hned od zacatku. 50 Steemu se muze zdat jako dost, ale ja si obcas nejaky ten BTC vydelam... vetsi cast ulozim a se zbytkem delam blbosti. Obcas i gamblim. DrugWars presvedcilo dost lidi, ze to je legitimni hra, takze se to treba i vyplati... zas tak pozde jsem se neregistroval. Ztrata by me ale taky tolik nemrzela.

Driv jsem zkousel investovat BTC do Ponzi stranek, ikdyz jsem vedel, ze jsou to Ponzi a skonci krachem. Snazil jsem se bytco nejdrivejsim investorem. Obcas byl profit, obcas ztrata. Celkem dost jsem prodelal, ale za zkusenosti mi to stalo a jsem za to docela i rad. Hehe... alespon budu treba odolnejsi do budoucna a celozivotni uspory nikam cpat nebudu.

Ok, situaci chápu :-)