Rok v poklusu aneb můj běžecký souhrn roku 2021

in #cesky2 years ago
Posledně jsem si tu odkládal statistiku za moje první tři měsíce běhání. Od té doby to s běháním nešlo tak hladce a neběhal jsem zdaleka tolik co bych chtěl.

Nejprve jsem musel trošku zvolnit kvůli kolenu. Dal jsem si tři týdny pauzu a potom čas od času lehce vyklusnul, abych zjistil zda to jde. Šlo to, ale nebylo to zdaleka ideální.

Poslední běh jsem si střihl 11. prosince 2021 a to v délce 5 km. Jak již víte, Vánoce jsme trávili tvorbou protilátek proti moribundu a protože se zjistilo, že mám lehce chycenou levou plíci (ale o tom jindy), tak běh nyní nahrazuje pouze chůuze.

Ač tedy můj první běžecký rok nedopadl tak, jak jsem si původně myslel, odložím si tu sem malou statistiku.

Nějaký ten souhrn za rok 2021 (květen - prosinec)
  • 194,6 naběhaných kilometrů
  • nejrychlejší kilometr za 5:12
  • nejrychlejších 5 kilometrů za 28:24
  • nejdelší běh 7,27 km

telegram-cloud-photo-size-4-5998916444961748484-x.jpg

Kdyby mi někdo před pěti lety řekl, že mi bude chybět běhání, tak se budu smát a za břicho se popadat. Nyní se ale těším, až opět vyběhnu ;)

A snad letos dopadne i ten kros, který jsem v prosinci nemohl absolvovat...

Sort:  

Hezké :)

No, mohlo být líp. Tak snad příští report 😉

Pěkně, jenom více takových #tazi-bezici postů :D

@tipu curate

Díky.
Tak určitě to není poslední statistika... Tak uvidíme jak se bude dařit letos 😉

Parádní výkon, jen tak dál! :)

Pod slovem parádní bych si představoval něco jiného. Ale vzhledem k okolnostem jsem asi spokojen. A letošní rok snad bude trošku víc běhací... ;)

Hele nevim kolik ti přesně je, ale troufám si tvrdit, že si loni zaběhl o cca 195 kilometrů víc, než cca 80% tvých vrstevníků :)

Jsem v nejlepších letech, takže letos oslavím asi ty nejhranatější narozeniny, co jdou... ;)
Já to myslel tak, že jsem ještě v srpnu/září věřil, že se budu pohybovat někde mez 250 - 300 km. Ale jinak jsem fakt spokojenej a nestěžuju si ;)

Takže polovina těch nejkulatějších, co jdou? :D

Hele to je celkem normální. Já jsem taky věřil, že se loni budu pohybovat okolo 2000 a nakonec z toho bylo cca 1700 :)