Jak se připravuji na válku a proč investuji do kondomů?

in #cesky2 years ago

Bubny války už bijí na poplach a já přemýšlím, kam se schovat a jak se zásobit. Po detailním monitoringu situace docházím k závěru, že nejlepší asi bude koupit si dostatek kondomů...

Dnes si po vzoru výpovědi Bosenského válečného pamětníka rozebereme situaci a popřemýšlíme si nad tím, jak by takový plán B mohl vypadat...

Veřejná Meta skupina:
https://m.facebook.com/groups/220833729939970/

Telegramu (tvrdé jádro):

https://t.me/joinchat/-KkXlVEI5Is4YjA8

Insta:
https://www.instagram.com/tomashdvorzak/?hl=en

Můj blog (ENG)
https://hive.blog/@globallocal

Sort:  

Congratulations @tomashdvorzak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 100 replies.
Your next target is to reach 200 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Our Hive Power delegations to the last Power Up Month challenge Winners
Feedback from the February 1st Hive Power Up Day
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Možná to někomu bude připadat absurdní a nepochopitelné, ale když už hovoříme o válce, takové, která by se nás už týkala osobně, neuvažoval byste někdo místo o nákupu zásob kondomů spíš o službě v pravidelné armádě své země?

Co to zanmená, která by se mně týkala? Jsem samozřejmě ochoten bránit svoji rodinu a zemi, budou-li napadeny. Pokud by mě povolali v rámci humanitární pomoci do občanské války někde v Africe, tak bych dal císaři, co je císařovo. Uznávám naše závazky vůči NATO. Ale nadšený bych z toho nebyl. A jako dobrovolník bych tam nešel.
Odhlédnu od toho, že je mi 55, mám nadváhu, kardiostimulátor, nemocné ledviny a dioptrie. Taky odhlédnu od toho, že na vojně jsem byl v roce 1992 a na jednom cvičení v roce 1997 a jsem vyškolený v boji ve zrušeném druhu vojsk se zrušenými zbraněmi.
Jestli myslíš na Ukrajinu, tak tomu konfliktu moc nerozumím. Učím Ukrajince. Oni tomu taky nerozumějí a jejich otcové se rozhodně nevracejí domů bojovat. Není u nás ve škole ani žádné pnutí mezi Rusy a Ukrajinci.
Zatím se najde dost dobrovolníků, kteří jsou ochotni bojovat za peníze. Myslím, že o budoucí vládě nad světem dlouhodobě rozhodne ekonomika a věda. Ne hrubá vojenská síla. Pokud bude Rusko okupovat Ukrajinu, jen znásobí svoje současné obrovské problémy.
Jiný level je Čína. Ale je otázka, nakolik zvládne svoji současnou ekonomickou expanzi. A té se dá těžko čelit zbraněmi.
Summa summarum, o službe v armádě neuvažuji ani vzdáleně.

Pokud jde o přežití, nemyslím si, že na frontě je větší šance. Do armády netřeba chodit, mají branný zákon, dojdou si pro nás sami.