Ráno vstanu a opařím se čajem

in #cesky3 years ago

Zdravím kolemjdoucí

Tak tomu říkám dobré ráno.
Cena Hive vystřelila do výšin coby mávnutím kouzelného proutku. Co to mělo za následek, to vůbec netuším, ale snad mi to někdo v #cesky objasní.
Co se týče ceny, asi nebudu nijak spekulovat. Tohle není moje parketa. Jsem spíše HOHL. Nicméně jsem uvažoval nad investicí do Splinterlands, když už se rozjela Guilda #cesky. Zirkonov zatím zůstane v guildě cz/sk 2021. Dal jsem tam totiž již nějaké DEC. Zatím ale nevidím žádný progres a snahu o komunikaci. Jsem zvědav jak na tom bude @zirky. Celkově jsem zvědav, kam se s hrou posunu, neboť to není nic pro mě a stále přenechávám činnost botům.

Ale to jsem trochu odbočil.

Co se týká výstřelu, myslím, že to bude takový výstřel do tmy a brzo se vrátíme na hodnoty 0,7/USD.
I pro to je možná čas spekulovat. I když beze mě.

screenshot_2021_10_06_07_45_55_911_com.tradingview.tradingviewapp_1_.jpg

Sort:  

Congratulations @zirkonov! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the October 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - Winners List

Zatím se zuby nehty držíme dolaru, to by byl skvělý odrazový můstek :)

@tipu curate

To jistě ano. Ale koukám že už to spadlo zpět na 0,8 jak jsem psal. Škoda. Ale není všem dnům konec. Dlouhodobě myslím má HIVE dobře našlápnuto. Jen se o něm moc neví.